Best Western Jørgensens Hotel
115 $
Hotels.com
  • Ved stranden
Anmeldt for 23. marts 2017 fra mobile enheder

Af flere omgange har jeg overnattet på Jørgensens Hotel.

På plussiden tæller stemningen. Mange af værelserne samt fællesrum som lobby, reception og restaurant har bestemt charme. Placering MIDT i Horsens. Og meget fair prisniveau.

På minussiden er helt klart for svingende værelseskvalitet. Det strækker sig fra super moderne og charmerende til noget (delvist) gammelt skrammel. Hotellet burde renovere de sidste værelser, da de er under standard.

Overnattede: marts 2017, rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, Jesper D
Anmeldt for 21. marts 2017 fra mobile enheder

Vi har været på Jørgensens hotel flere gange og synes det er et fantastisk hotel, her er stilen holdt i gammel stil på nogle af værelserne og andre værelser moderne, vi vælger altid et af de værelser i gammel stil da det er utrolig flot bevaret, det eneste vi er kede af er de har lukket restauranten på hotellet, men heldigvis kan man gå i kælderen og få god mad

Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, ErikMadsen
Anmeldt for 24. februar 2017

Først kunne man ikke finde min reservation, dernæst et lille usmageligt værelse selvom mit firma havde bestilt superior room. receptionisten var alt andet end smilende og maden var direkte uædelig. Tydeligt der er en dårlig stemning hos medarbejderne - Kommer der aldrig igen ! 1 stjerne gives for at rengøringen var iorden.

• Overnattede: januar 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lotte H
Svar fra ledelsen:Svarede 11. marts 2017

Kære Lotte
Tusinde tak fordi du gav dig tid til at give os feedback på dit ophold.

Jeg er ked af opholdet ikke levede op til forventningerne. Jeg vil meget gerne undersøge nærmere hvad der kan være sket med dit firmas reservation, men ud fra denne anmeldelse har jeg desværre ikke mange oplysninger at gå ud fra. Ligeledes ville jeg ønske at jeg vidste om du tog kontakt til receptionen vedrørende værelset. Har vi begået en fejl i tildeling af værelset, så skulle vi naturligvis have opgraderet dig på stedet.
I forhold til maden, som du nævner her, så savner jeg at vide om det er morgenbuffet eller vores restaurant, som skuffede dig. Vi vil gøre vores bedste for at leve op til vores gæsters forventninger men det er en stor hjælp for os, hvis vi får det af vide allerede i situationen, så vi har mulighed for at rette til og give dig som gæst den oplevelse, som du fortjener.
Til sidst så beklager jeg at du følte at der var dårlig stemning blandt personalet. Vi er alle meget glade for at arbejde i receptionen og her er et meget godt arbejdsklima.

Jeg håber naturligvis at du har lyst til at besøge os igen en anden gang og har du lyst til at uddybe din anmeldelse, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Med venlig hilsen
Birgitte G Iversen
receptionen@jorgensens-hotel.dk

Anmeldt for 18. februar 2017

Vi var der en overnatning, kom tidlig men fik vores værelse da vi kom.
Det er en flot bygning, inde var der masser af stuk og paneler.
Værelset vi fik var på bagsiden og lille men fint for en enkelt overnatning, badeværelset var også ret lille men ok, det eneste der manglende der var noget ordentligt lys så det ville være til at se hvad man lavede når make-upen skulle lægges.

Overnattede: februar 2017, rejste som par
Tak, Kristine A. C
Anmeldt for 13. februar 2017 fra mobile enheder

Dejlig aften med god betjening og dejlig mad god oplevelse og ganske sikkert et genbesøg værd.
Besøget var et stort og veltilrettelagt årligt arrangement. Der personale svarende til antallet af gæster (155) så det krævede virkeligt en god koordinering.

Overnattede: januar 2017, rejste med venner
Tak, Torben B