“Kæreste weekend”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
“Kæreste weekend”
Anmeldt 21. marts 2017 fra mobile enheder

Vi har været på Jørgensens hotel flere gange og synes det er et fantastisk hotel, her er stilen holdt i gammel stil på nogle af værelserne og andre værelser moderne, vi vælger altid et af de værelser i gammel stil da det er utrolig flot bevaret, det eneste vi er kede af er de har lukket restauranten på hotellet, men heldigvis kan man gå i kælderen og få god mad

Overnattede Februar 2017, rejste som et par
Tak, ErikMadsen
Skriv en anmeldelse

212 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (16)
Dato | Vurdering
  • Alle seneste danske
Dansk først
1 anmeldelse
Anmeldt 24. februar 2017

Først kunne man ikke finde min reservation, dernæst et lille usmageligt værelse selvom mit firma havde bestilt superior room. receptionisten var alt andet end smilende og maden var direkte uædelig. Tydeligt der er en dårlig stemning hos medarbejderne - Kommer der aldrig igen ! 1 stjerne gives for at rengøringen var iorden.

• Overnattede Januar 2017, rejste på forretning
Tak, Lotte H
, Guest Relations Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelse, 11. marts 2017
Kære Lotte
Tusinde tak fordi du gav dig tid til at give os feedback på dit ophold.

Jeg er ked af opholdet ikke levede op til forventningerne. Jeg vil meget gerne undersøge nærmere hvad der kan være sket med dit firmas reservation, men ud fra denne anmeldelse har jeg desværre ikke mange oplysninger at gå ud fra. Ligeledes ville jeg ønske at jeg vidste om du tog kontakt til receptionen vedrørende værelset. Har vi begået en fejl i tildeling af værelset, så skulle vi naturligvis have opgraderet dig på stedet.
I forhold til maden, som du nævner her, så savner jeg at vide om det er morgenbuffet eller vores restaurant, som skuffede dig. Vi vil gøre vores bedste for at leve op til vores gæsters forventninger men det er en stor hjælp for os, hvis vi får det af vide allerede i situationen, så vi har mulighed for at rette til og give dig som gæst den oplevelse, som du fortjener.
Til sidst så beklager jeg at du følte at der var dårlig stemning blandt personalet. Vi er alle meget glade for at arbejde i receptionen og her er et meget godt arbejdsklima.

Jeg håber naturligvis at du har lyst til at besøge os igen en anden gang og har du lyst til at uddybe din anmeldelse, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Med venlig hilsen
Birgitte G Iversen
receptionen@jorgensens-hotel.dk

De rejsende snakker begejstret om disse hoteller i Horsens

Bidrager på niveau 3
16 anmeldelser
Anmeldt 18. februar 2017 fra mobile enheder

Vi var der en overnatning, kom tidlig men fik vores værelse da vi kom.
Det er en flot bygning, inde var der masser af stuk og paneler.
Værelset vi fik var på bagsiden og lille men fint for en enkelt overnatning, badeværelset var også ret lille men ok, det eneste der manglende der var noget ordentligt lys så det ville være til at se hvad man lavede når make-upen skulle lægges.

Overnattede Februar 2017, rejste som et par
Tak, Kristine A. C
Juelsminde, Danmark
Bidrager på niveau 3
19 anmeldelser
7 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nyttige stemmer
Anmeldt 13. februar 2017 fra mobile enheder

Dejlig aften med god betjening og dejlig mad god oplevelse og ganske sikkert et genbesøg værd.
Besøget var et stort og veltilrettelagt årligt arrangement. Der personale svarende til antallet af gæster (155) så det krævede virkeligt en god koordinering.

Overnattede Januar 2017, rejste med venner
Tak, Torben B
Bidrager på niveau 2
8 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nyttige stemmer
Anmeldt 4. februar 2017 fra mobile enheder

Gammelt men hyggeligt hotel. Lidt trangt værelse til to børn og to voksne. Dejlig morgenmadsbuffet. Bedre placering findes næppe bedre i byen. Hyggelig bar i kælderen. Gode parkeringsforhold i gården.

Overnattede Maj 2016, rejste med familie
Tak, HektorDK
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Horsens
1.7 km væk
Sinatur Hotel Haraldskær
23.6 km væk
Comwell Kellers Park Vejle
Vis priser

Har du været i Best Western Jørgensens Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Jørgensens Hotel

Ejendom: Best Western Jørgensens Hotel
Adresse: Søndergade 17-19, Horsens 8700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Horsens
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Horsens
Prisklasse (pr. overnatning): 659 kr.-956 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Best Western Jørgensens Hotel 4*
Antal værelser: 65
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Jørgensens Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?