Best Western Jørgensens Hotel
Vis priser
Kan du lide at spare penge? Vi søger på op til 200 websites for at finde de laveste priser
  • Roomservice
Danica Hotel(Horsens)
  • Restaurant
Hotel Pejsegården(Brædstrup)
Exxit59(Vejle)
FiltreAlle sprog
Anmeldt for 4. december 2016

Personalet gjorde sit yderst for at servicere os.
Værelset ganske fint og rent selv om hotellet er gammelt.
Gågaden er lige uden for hotellet.
Betjening i top selv om det var en travl weekend med Vild med Dans arragement.

Tak, Mariegaard
Anmeldt for 2. december 2016

Det er ikke nemt at finde ind til det med bil, så sæt dig ind i forholdene inden afgang hjemmefra. Der er parkering tæt på og de 100 m til fods er nemt.
Og når du først er der, så vil du elske beliggenheden midt i gågaden.
Går du ud af døren, har du hele centrum for dine fødder.
Hotellet er ikke moderne men den gamle stil er flot vedligeholdt.
Jeg har sjældent sovet i en så dejlig seng.
Morgenmaden er fantastisk, dog var der nogle kvinder der påpegede at der manglede mere frugt.

• Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, IpsenDK
Anmeldt for 23. november 2016

Hotel ligger i en gammel bygning men er flot vedligeholdt og jeg fik et stort værelse med dejligt tilhørerne badeværelse. Der var absolut ingen støj og morgenmaden var virkelige dejlig og med et godt sortiment. Personalet satte virkeligt god service i højsæde.

• Overnattede: November 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Frank P
Anmeldt for 22. november 2016

Charmerende gammel bygning midt på gågaden i Horsens. Lidt svært at finde parkeringsplads, da hotellets pladser alle var optaget. Vi havde bestilt et business-værelse, hvilket var et meget pænt værelse i asiatisk stil. Badeværelset var meget moderne med både badekar og bruser.
Der var ingen larm, hverken fra gaden eller fra gangen.

Tak, Randi M
Anmeldt for 14. november 2016

Min kone og jeg boede på Jørgensens Hotel én nat.

Vi fik 4 retter mad i Restauranten. Maden var lækker, god kvalitet. Vi savnede begge lidt større portioner. Især hovedretten var til den spinkle side. Selv for en kontormand!. Hvidvinen var meget for kold, rødvinen perfekt.

Betjeningen var rigtigt god, både i receptionen, ved aftensmad og til morgenmaden dagen efter. Venlighed og opmærksomhed hele vejen igennem. Forpagteren gik selv rundt og spurgte folk, om de ønskede mere kaffe og hældte op til morgenmaden! Der var lidt pres på ved morgenmaden, men rigtig lækker og varieret morgenmad.

Hotellet emmer af historie, dejlige stemningsfulde lokaler, både ude og inde. Værelset var fint nok. Der var det, der skulle være.

Hotellet lever op til sine 4 stjerner og vi kommer gerne igen!

Tak, NielsDahlChristensen
Anni R, Chef  hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2016

Tak for din tilbagemelding Niels :)