Best Western Jørgensens Hotel
  • Ved stranden
Danica Hotel(Horsens)
Hotel Pejsegården(Brædstrup)
Anmeldt for 23. november 2016

Hotel ligger i en gammel bygning men er flot vedligeholdt og jeg fik et stort værelse med dejligt tilhørerne badeværelse. Der var absolut ingen støj og morgenmaden var virkelige dejlig og med et godt sortiment. Personalet satte virkeligt god service i højsæde.

• Overnattede: november 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Frank P
Anmeldt for 22. november 2016

Charmerende gammel bygning midt på gågaden i Horsens. Lidt svært at finde parkeringsplads, da hotellets pladser alle var optaget. Vi havde bestilt et business-værelse, hvilket var et meget pænt værelse i asiatisk stil. Badeværelset var meget moderne med både badekar og bruser.
Der var ingen larm, hverken fra gaden eller fra gangen.

• Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, Randi M
Anmeldt for 14. november 2016

Min kone og jeg boede på Jørgensens Hotel én nat.

Vi fik 4 retter mad i Restauranten. Maden var lækker, god kvalitet. Vi savnede begge lidt større portioner. Især hovedretten var til den spinkle side. Selv for en kontormand!. Hvidvinen var meget for kold, rødvinen perfekt.

Betjeningen var rigtigt god, både i receptionen, ved aftensmad og til morgenmaden dagen efter. Venlighed og opmærksomhed hele vejen igennem. Forpagteren gik selv rundt og spurgte folk, om de ønskede mere kaffe og hældte op til morgenmaden! Der var lidt pres på ved morgenmaden, men rigtig lækker og varieret morgenmad.

Hotellet emmer af historie, dejlige stemningsfulde lokaler, både ude og inde. Værelset var fint nok. Der var det, der skulle være.

Hotellet lever op til sine 4 stjerner og vi kommer gerne igen!

• Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, NielsDahlChristensen
Anni R, Chef  hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2016

Tak for din tilbagemelding Niels :)

Anmeldt for 11. november 2016

Dejlig hotel men for lidt lys på værelserne. Sengen var for små det var kun 3/4 dele senge. De havde ikke rigtig styr på deres morgen mad, de var lidt dårlig til at få fyldt op. De tog godt imod os i resepitionen .

• Overnattede: oktober 2016, rejste med venner
Tak, Dorthe H

Tak for din tilbagemelding Dorthe H, vi tager dine kommentarer til efterretning :)

Anmeldt for 9. oktober 2016 fra mobile enheder

Vi holdte barnedåb og bryllup på Jørgensens Hotel i oktober '16 i en helt fantastisk atmosfære. Vi var i den smukke kongesal, fik fantastisk mad og særdeles god og venlig betjening. Vi kunne ikke have ønsket os bedre rammer.

Overnattede: oktober 2016, rejste som par
1  Tak, Stephanie R

Mange tak for din tilbagemelding Stephanie :)