Best Western Jørgensens Hotel
119 $
115 $
Hotels.com
  • Gratis wi-fi
Provstegården Bed & Breakfast(Hovedgård)(Meget for pengene!)
TripAdvisor
  • Ved stranden
TripAdvisor
Anmeldt for 26. juli 2016

Vi er på en to dages ophold på Jørgensens Hotel, som er en hyggelig dejlig hotel med mange fine detailer samt et høflig og hjælpsom personale. Vi har fået en god og varieret morgenmåltid. Aftensmaden blev indtaget i den tilhørende kælderrestaurant med god mad men for lidt personale.

• Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, Ove M
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. august 2016

Kære Ove M,
Tak for jeres besøg og for at have taget jer tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor. Det glæder os, at I har nydt jeres ophold. Jeres betragtning omkring bemanding i restauranten er hermed givet videre til den personaleansvarlige. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.
Venlig hilsen

Anmeldt for 24. juli 2016

Rigtig god beliggenhed hvis du skal være i eller tæt på Horsens by. Rart at hotellet har egne parkeringspladser. Dejlig morgenmad og som sådan et dejligt hotel, bare ikke til dobbelt pris fordi der er koncert i byen ;-)

• Overnattede: juli 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Jane J
Anmeldt for 23. juli 2016

Udemærket hotel, hyggeligt beliggende i gågaden i gåafstand til koncert arena.
Værelset var meget varmt uden særlig god mulighed for udluftning, da det lå ud til en gård.
Efter koncerten var der borde og en bar i gaden og de grillede pølser. Lukkede først kl. 02 det var en god service syntes jeg, da det kan være rart lige at sidde lidt efterbehandle
Morgenmaden var udemærket.

• Overnattede: juli 2016, rejste med venner
Tak, fynskfrue
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. juli 2016

Kære gæst,

Tak, fordi du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor vedrørende jeres nylige ophold. Det glæder os meget, at I benyttede jer af muligheden for at nyde lidt godt i baren efter koncerten. Da det meste af hotellet er total fredet, har vi desværre ikke mulighed for at installere air condition på alle værelser, og det kan være svært på varme nætter at lave god udluftning. Vi har derfor sat blæsere på alle værelser for at afhjælpe udfordringen en smule. Til en anden gang kan vi anbefale jer at booke et af vores store Business-værelser, der har air condition.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Venlig hilsen

Anmeldt for 17. juli 2016

Vi var 4 familiemedlemmer der har købt et Deal ophold. Hotellet er gammelt, men med en dejlig atmosfære. Personalet er meget venlig og imødekommende. Den 4 retters menu og den valgte vinmenu var helt i topklasse med en velsmagende og flot anrettet menuer. Når vores samlet oplevelse vurderes i forhold til prisen på opholdet var det et enestående ophold, vi kan anbefale til andre.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Vagn G

Kære Vagn G,

Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du og din familie har nydt jeres ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om hotellet, maden, vinen og vores personale. Rosen gives hermed videre til hele huset.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Mvh.

Anmeldt for 11. juli 2016

Bookede ind med min søn lørdag aften og skulle overnatte til søndag inden vi skulle videre på familiebesøg.
Hotellet var vært for et bryllup lørdag aften/nat, der larmede så meget og højt indtil kl. 04.30. Der blev festet for åbne døre og vinduer, så det må have været til gene for alle på alle hotellet, der ikke deltog i festen.
Vil blot videregive det gode råd, at man tjekker op med receptionen, hvorvidt man kan forvente en stille, hyggelig og rolig oplevelse.... Jeg blev ikke orienteret om det igangværende bryllup ved check-in ... klagede over larmen ved midnatstid og igen kl. 03.20 uden der blev taget skridt til handling.
Tillykke til brudeparret ... det har været et brag af en fest og gode omgivelser. Send mig gerne et stykke bryllupskage hvis der er overskud. Jeg er virkelig træt!!

Værelsestip: så langt væk fra festlokalerne som muligt
  • Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Søren E