“Meget centraelt placeret”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Best Western Jørgensens Hotel
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Horsens
Anmeldt 26. juli 2016

Overnattede der en nat, service I top, morgenmad lækkert, hotellet liogger I gågaden så kan ikke ligge mere centraelt , eneste minus er dobbelt sengenes størrelse ikke er I orden, maximum en 1½ mands seng trækker nedaf når

Værelsestip: bo I centrum, så vælg dette hotel :)
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Tak, Bjarne L
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. august 2016

Kære Bjarne L,
Tak for jeres besøg og for at have taget jer tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor. Det glæder os, at I har nydt jeres ophold. Værelserne har forskellige størrelse senge. Nogle er med 1½ mands senge, og nogle er med deciderede dobbeltsenge (180 cm). Til en anden gang kan jeg varmt anbefale jer at vælge et af vores Superior- eller Businessværelser, der er større og mere luksuriøst indrettede med en kingsize seng (180 cm).
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 26. juli 2016

Vi er på en to dages ophold på Jørgensens Hotel, som er en hyggelig dejlig hotel med mange fine detailer samt et høflig og hjælpsom personale. Vi har fået en god og varieret morgenmåltid. Aftensmaden blev indtaget i den tilhørende kælderrestaurant med god mad men for lidt personale.

• Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, Ove M

Kære Ove M,
Tak for jeres besøg og for at have taget jer tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor. Det glæder os, at I har nydt jeres ophold. Jeres betragtning omkring bemanding i restauranten er hermed givet videre til den personaleansvarlige. Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt 24. juli 2016

Rigtig god beliggenhed hvis du skal være i eller tæt på Horsens by. Rart at hotellet har egne parkeringspladser. Dejlig morgenmad og som sådan et dejligt hotel, bare ikke til dobbelt pris fordi der er koncert i byen ;-)

• Overnattede: Juli 2016, rejste med venner
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Jane J
Anmeldt 23. juli 2016

Udemærket hotel, hyggeligt beliggende i gågaden i gåafstand til koncert arena.
Værelset var meget varmt uden særlig god mulighed for udluftning, da det lå ud til en gård.
Efter koncerten var der borde og en bar i gaden og de grillede pølser. Lukkede først kl. 02 det var en god service syntes jeg, da det kan være rart lige at sidde lidt efterbehandle
Morgenmaden var udemærket.

• Overnattede: Juli 2016, rejste med venner
Tak, fynskfrue
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. juli 2016

Kære gæst,

Tak, fordi du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor vedrørende jeres nylige ophold. Det glæder os meget, at I benyttede jer af muligheden for at nyde lidt godt i baren efter koncerten. Da det meste af hotellet er total fredet, har vi desværre ikke mulighed for at installere air condition på alle værelser, og det kan være svært på varme nætter at lave god udluftning. Vi har derfor sat blæsere på alle værelser for at afhjælpe udfordringen en smule. Til en anden gang kan vi anbefale jer at booke et af vores store Business-værelser, der har air condition.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt 17. juli 2016

Vi var 4 familiemedlemmer der har købt et Deal ophold. Hotellet er gammelt, men med en dejlig atmosfære. Personalet er meget venlig og imødekommende. Den 4 retters menu og den valgte vinmenu var helt i topklasse med en velsmagende og flot anrettet menuer. Når vores samlet oplevelse vurderes i forhold til prisen på opholdet var det et enestående ophold, vi kan anbefale til andre.

• Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Tak, Vagn G

Kære Vagn G,

Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du og din familie har nydt jeres ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om hotellet, maden, vinen og vores personale. Rosen gives hermed videre til hele huset.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Mvh.
Receptions- og Konferencechef

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Horsens
1,7 km væk
Hotel Korning Kro
Nr. 4 af 8 i Horsens
61 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Best Western Jørgensens Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Jørgensens Hotel

Adresse: Søndergade 17-19, Horsens 8700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Horsens
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Horsens
Prisområde: 745 kr.-872 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Best Western Jørgensens Hotel 4*
Antal værelser: 65
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Jørgensens Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?