“Festens centrum”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 5 websites mere!
Best Western Jørgensens Hotel
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Horsens
Anmeldt 11. juli 2016

Bookede ind med min søn lørdag aften og skulle overnatte til søndag inden vi skulle videre på familiebesøg.
Hotellet var vært for et bryllup lørdag aften/nat, der larmede så meget og højt indtil kl. 04.30. Der blev festet for åbne døre og vinduer, så det må have været til gene for alle på alle hotellet, der ikke deltog i festen.
Vil blot videregive det gode råd, at man tjekker op med receptionen, hvorvidt man kan forvente en stille, hyggelig og rolig oplevelse.... Jeg blev ikke orienteret om det igangværende bryllup ved check-in ... klagede over larmen ved midnatstid og igen kl. 03.20 uden der blev taget skridt til handling.
Tillykke til brudeparret ... det har været et brag af en fest og gode omgivelser. Send mig gerne et stykke bryllupskage hvis der er overskud. Jeg er virkelig træt!!

Værelsestip: så langt væk fra festlokalerne som muligt
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, Søren E

Anmeldt 10. juli 2016

Hej

Vi er kommet hjem fra en overnatning på jeres hotel. Tja, overnatning kan man vel ikke kalde det, for vi fik ikke lukket et øje. Det er et kæmpe problem at i vælger at være vært ved et bryllup med liveband, der fortsætter hele natten, og så lade gæster (os) overnatte i et værelse lige over, og gæster i gården der larmer, og fuld musik for åbne døre ud i gården.
Det kan i simpelhen ikke være bekendt, og det er under alt kritik.

• Overnattede: Juli 2016, rejste som par
Tak, op881
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juli 2016

Kære gæst,

Tak, fordi du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor vedrørende jeres nylige ophold.

På hele hotellets vegne vil jeg gerne beklage, at I har haft så dårlig en oplevelse. Vi er kede af, at vi ikke levede op til jeres forventninger. Det giver sig selv, at man ønsker en vis form for nattero, når man tager på hotel også selv om, der er fest på hotellet. Det er ekstremt sjældent, at et selskab trækker så mange timer ud, som det var tilfældet natten til søndag. Normalt er der ikke live musik efter kl. 01.30. Jeg tager din feedback med på næstkommende ledermøde, således vi kan implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover.

Venlig hilsen

Anne Henriksen

Anmeldt 8. juli 2016

Skønt ophold, med 5 overnatninger incl 3 retters menu, midt på strøget, i Horsens,
Servicen var i top , super søde alle sammen. værelserne ok, elendigt internet :(, men pyt.
Eneste minus var samme hovedret 2 dage i rap.
Hotellet er holdt i den gamle stil, så hyggeligt.

• Overnattede: Juni 2016, rejste som par
Tak, mivsen
Anmeldt 29. juni 2016

Hyggeligt hotel med flere hundrede års historie. Reception, restaurant, selskabslokaler samt indendørs trappe fremstår i den gamle stil.
Værelser i hovedbygningen fremstår endvidere i den oprindelige stil og var møbleret herefter.
Værelser i sidebygningen er moderne værelser med bad og toilet. Der er minibar på værelserne - til sædvanlig høje priser.
Sengene er i god kvalitet og gav en rigtig god søvn! :-)
Personalet gav en rigtig god service. Som på et hvert andet BW hotel, var der ved receptionen stillet kaffe og the frem til fri afbenyttelse.

Foran hotellet er der om sommeren hyggelig udendørsservering(se endvidere under værelses tip).

Når hotellet har mange gæster er parkeringskapaciteten meget ringe, hvor man så er henstillet til betalbar offentlig parkering.

Jeg kunne ikke konstatere, om hotellet er handicapvenligt, idet jeg ikke umiddelbart kunne få øje på hverken elevator eller handicaplift.

Et hotel af en god standard, der varmt kan anbefales.

Værelsestip: Hvis man skal overnatte der i sommermånederne, bør man ikke tage værelser mod gaden(se ovenfor).
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Juni 2016, rejste som par
Tak, Livsnyderen2014
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2016

Kære Livsnyderen2014,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om hotellet og vores personale. Vi er desværre ikke deciderede handicapvenlige, men hvis man er lettere gangbesværet, kan man stadigvæk sagtens komme rundt. Da huset er totalt fredet har vi ikke mulighed for at installere de nødvendige faciliteter, der skal til for at fx kørestole adgang til hele huset og værelserne. Normalt slår vores 45 parkeringspladser til i og med mange af vores gæster ankommer med offentlige transportmidler eller taxa, men en gang i mellem kan vi komme lidt i bekneb. I receptionen har vi i den forbindelse forslag til alternative parkeringspladser.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen

Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Kan kun varmt anbefales til folk med trang til afslapning, og romantik.
Servicen fra hele personalet, lige fra receptionen, restauranten og til pigerne i rengøringen, er HELT i top.

Absolut ikke sidste gang vi har besøgt dette dejlige hotel.

Overnattede: Maj 2016, rejste som par
Tak, Jimmy A

Kære Jimmy,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om den service, I har mødt.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen
Receptions- og Konferencechef

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Horsens
1,7 km væk
Hotel Korning Kro
Nr. 4 af 8 i Horsens
61 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Best Western Jørgensens Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Jørgensens Hotel

Adresse: Søndergade 17-19, Horsens 8700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Horsens
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 3 ud af 8 hoteller i Horsens
Prisområde: 744 kr.-877 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Best Western Jørgensens Hotel 4*
Antal værelser: 65
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Jørgensens Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?