Best Western Jørgensens Hotel
178 $
173 $
Orbitz.com
  • Roomservice
Provstegården Bed & Breakfast(Hovedgård)(Meget for pengene!)
93 $
  • Ved stranden
TripAdvisor
Anmeldt for 10. juli 2016

Hej

Vi er kommet hjem fra en overnatning på jeres hotel. Tja, overnatning kan man vel ikke kalde det, for vi fik ikke lukket et øje. Det er et kæmpe problem at i vælger at være vært ved et bryllup med liveband, der fortsætter hele natten, og så lade gæster (os) overnatte i et værelse lige over, og gæster i gården der larmer, og fuld musik for åbne døre ud i gården.
Det kan i simpelhen ikke være bekendt, og det er under alt kritik.

• Overnattede: juli 2016, rejste som par
Tak, op881
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juli 2016

Kære gæst,

Tak, fordi du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse på TripAdvisor vedrørende jeres nylige ophold.

På hele hotellets vegne vil jeg gerne beklage, at I har haft så dårlig en oplevelse. Vi er kede af, at vi ikke levede op til jeres forventninger. Det giver sig selv, at man ønsker en vis form for nattero, når man tager på hotel også selv om, der er fest på hotellet. Det er ekstremt sjældent, at et selskab trækker så mange timer ud, som det var tilfældet natten til søndag. Normalt er der ikke live musik efter kl. 01.30. Jeg tager din feedback med på næstkommende ledermøde, således vi kan implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover.

Venlig hilsen

Anne Henriksen

Anmeldt for 8. juli 2016

Skønt ophold, med 5 overnatninger incl 3 retters menu, midt på strøget, i Horsens,
Servicen var i top , super søde alle sammen. værelserne ok, elendigt internet :(, men pyt.
Eneste minus var samme hovedret 2 dage i rap.
Hotellet er holdt i den gamle stil, så hyggeligt.

• Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, mivsen
Anmeldt for 29. juni 2016

Hyggeligt hotel med flere hundrede års historie. Reception, restaurant, selskabslokaler samt indendørs trappe fremstår i den gamle stil.
Værelser i hovedbygningen fremstår endvidere i den oprindelige stil og var møbleret herefter.
Værelser i sidebygningen er moderne værelser med bad og toilet. Der er minibar på værelserne - til sædvanlig høje priser.
Sengene er i god kvalitet og gav en rigtig god søvn! :-)
Personalet gav en rigtig god service. Som på et hvert andet BW hotel, var der ved receptionen stillet kaffe og the frem til fri afbenyttelse.

Foran hotellet er der om sommeren hyggelig udendørsservering(se endvidere under værelses tip).

Når hotellet har mange gæster er parkeringskapaciteten meget ringe, hvor man så er henstillet til betalbar offentlig parkering.

Jeg kunne ikke konstatere, om hotellet er handicapvenligt, idet jeg ikke umiddelbart kunne få øje på hverken elevator eller handicaplift.

Et hotel af en god standard, der varmt kan anbefales.

Værelsestip: Hvis man skal overnatte der i sommermånederne, bør man ikke tage værelser mod gaden(se ovenfor).
  • Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Livsnyderen2014
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2016

Kære Livsnyderen2014,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om hotellet og vores personale. Vi er desværre ikke deciderede handicapvenlige, men hvis man er lettere gangbesværet, kan man stadigvæk sagtens komme rundt. Da huset er totalt fredet har vi ikke mulighed for at installere de nødvendige faciliteter, der skal til for at fx kørestole adgang til hele huset og værelserne. Normalt slår vores 45 parkeringspladser til i og med mange af vores gæster ankommer med offentlige transportmidler eller taxa, men en gang i mellem kan vi komme lidt i bekneb. I receptionen har vi i den forbindelse forslag til alternative parkeringspladser.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen

Anmeldt for 29. maj 2016 fra mobile enheder

Kan kun varmt anbefales til folk med trang til afslapning, og romantik.
Servicen fra hele personalet, lige fra receptionen, restauranten og til pigerne i rengøringen, er HELT i top.

Absolut ikke sidste gang vi har besøgt dette dejlige hotel.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
Tak, Jimmy A

Kære Jimmy,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om den service, I har mødt.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen

Anmeldt for 26. april 2016

Kan varmt anbefale et besøg på Jørgensens hotel på Hovedgaden i Horsens.
Har besøgt hotellet 3 gange, denne gang i forbindelse med en koncert i Horsen Forum, som ligger i gå afstand til hotellet. Ældre men skønt hotel, vælg junior suite for lidt ekstra komfort.
En ide til hotellet er at udvidede/flytte den glimrende morgenmad i weekenden til f.eks. 8-11 i stedet for 7-10, som passer bedre til hverdag. Specielt efter koncerten, hvor folk sov lidt længere, var der en anelse kaotisk ved morgenmaden.

Værelsestip: Vælg en junior suite.
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Christian K
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. maj 2016

Kære Christian,
Tak for din fine anmeldelse af BEST WESTERN Jørgensens Hotel på TripAdvisor og for din trofaste tilbagevenden til hotellet. Det er altid dejligt med stamgæster. Vi vil tage dit forslag om at flytte morgenmaden i weekenderne med i vores fremtidige overvejelser.
Vi ser frem til at få besøg af dig igen, næste gang turen går til Horsens.
Mvh.
Anne Henriksen