Best Western Jørgensens Hotel
115 $
Orbitz.com
  • Ved stranden
Anmeldt for 29. maj 2016 fra mobile enheder

Kan kun varmt anbefales til folk med trang til afslapning, og romantik.
Servicen fra hele personalet, lige fra receptionen, restauranten og til pigerne i rengøringen, er HELT i top.

Absolut ikke sidste gang vi har besøgt dette dejlige hotel.

Overnattede: maj 2016, rejste som par
Tak, Jimmy A
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2016

Kære Jimmy,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om den service, I har mødt.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen

Anmeldt for 26. april 2016

Kan varmt anbefale et besøg på Jørgensens hotel på Hovedgaden i Horsens.
Har besøgt hotellet 3 gange, denne gang i forbindelse med en koncert i Horsen Forum, som ligger i gå afstand til hotellet. Ældre men skønt hotel, vælg junior suite for lidt ekstra komfort.
En ide til hotellet er at udvidede/flytte den glimrende morgenmad i weekenden til f.eks. 8-11 i stedet for 7-10, som passer bedre til hverdag. Specielt efter koncerten, hvor folk sov lidt længere, var der en anelse kaotisk ved morgenmaden.

Værelsestip: Vælg en junior suite.
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Christian K
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. maj 2016

Kære Christian,
Tak for din fine anmeldelse af BEST WESTERN Jørgensens Hotel på TripAdvisor og for din trofaste tilbagevenden til hotellet. Det er altid dejligt med stamgæster. Vi vil tage dit forslag om at flytte morgenmaden i weekenderne med i vores fremtidige overvejelser.
Vi ser frem til at få besøg af dig igen, næste gang turen går til Horsens.

Anmeldt for 24. april 2016

Gammelt hotel med et super fint værelse. Et lille minus var at vores værelse havde vinduer ud til en lille sidegade hvor der var meget støj (lørdag aften). Hotellet ligger lige på gågaden hvilket gør det nemt at gå til meget. Det er gratis at parkere på hotellets p-pladser bag ved hotellet. Hust at få en p-billet på hotellet.

Værelsestip: Undgå værelse ud til den lille sidegade.
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Allan R
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. maj 2016

Kære Allan,

Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg på TripAdvisor. Det glæder os, at dit ophold generelt og vores beliggenhed i særdeleshed har levet op til dine forventninger. Næste gang du kommer forbi, kan du ved bestilling bede om at få et værelse mod gården. Udsigten er ikke helt så fin som til gågaden og sidegaderne, men der er som regel lidt roligere i weekenderne.

Anmeldt for 22. april 2016 fra mobile enheder

God betjening ved check in, et plus at hun ville tage imod kontant betaling da vi havde mistet vores dankort.
Vi fik morgenmad på værelset begge dage vi var der, den første omgang var der kun to rundstykker, lidt svært at blive mæt på.. Men anden gang fik vi dog så hatten passede eftersom vi fik krydset af mht at få mere brød op. Men lækker morgenmad, specielt deres pandekager er gode!!
Toilettet lugtede lidt af kloak og gulvet knirkede desværre rigtig meget. Også var rummet utrolig koldt om natten, det kommenterede vi på ved afrejse og fik blot afvide det var det bedste værelse vi kunne få.
Men alt i alt fint nok, kunne godt finde på at komme igen :-)

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, josesloth
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. april 2016

Kære gæst,
Tak for jeres besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at I har taget jer tid til at skrive denne anmeldelse på Tripadvisor. Det glæder os, at I overordnet set har været tilfredse med jeres ophold. Hvad angår temperatur på værelset og mængden af morgenmad til roomservice, så forsøger vi at finde den gyldne mellemvej og tilfredsstille alle vores gæster, men smag og behag - også hvad angår madmængder og temperaturen på et værelse - vil altid variere fra gæst til gæst. Vi tager jeres kommentarer med i vores videre overvejelser og vil blot til en anden gang opfordre jer til at henvende jer til receptionen undervejs, således vi kunne have løst problemet efter den første nat eller flyttet jer til et andet værelse.

Anmeldt for 12. april 2016 fra mobile enheder

Dejligt rent værelse med en god seng. Hotel lige til gågaden :-) minibar på værelset. Ro på værelset. Eneste lille minus var at der godt måtte have været lidt flere tv kanaler at vælge imellem. Venlig og informerende personale i reception og venlig og opmærksom personale i morgenmadsrestauranten. Morgenmadsbuffeten god med gennemsnitlig udvalg. Kan anbefales

Overnattede: april 2016, rejste alene
Tak, mbh1986

Kære gæst,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel, og fordi du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse af os. Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold her, og at du kan anbefale os.
Vi håber at kunne byde dig velkommen igen næste gang, du kommer forbi Horsens.