“Gammelt og hyggeligt hotel midt i centrum.”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
Best Western Jørgensens Hotel
Vurderet som nr. 4 ud af 8 hoteller i Horsens
Frederiksværk, Danmark
Bidrager på niveau 6
77 anmeldelser
17 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 nyttige stemmer
“Gammelt og hyggeligt hotel midt i centrum.”
Anmeldt 29. juni 2016

Hyggeligt hotel med flere hundrede års historie. Reception, restaurant, selskabslokaler samt indendørs trappe fremstår i den gamle stil.
Værelser i hovedbygningen fremstår endvidere i den oprindelige stil og var møbleret herefter.
Værelser i sidebygningen er moderne værelser med bad og toilet. Der er minibar på værelserne - til sædvanlig høje priser.
Sengene er i god kvalitet og gav en rigtig god søvn! :-)
Personalet gav en rigtig god service. Som på et hvert andet BW hotel, var der ved receptionen stillet kaffe og the frem til fri afbenyttelse.

Foran hotellet er der om sommeren hyggelig udendørsservering(se endvidere under værelses tip).

Når hotellet har mange gæster er parkeringskapaciteten meget ringe, hvor man så er henstillet til betalbar offentlig parkering.

Jeg kunne ikke konstatere, om hotellet er handicapvenligt, idet jeg ikke umiddelbart kunne få øje på hverken elevator eller handicaplift.

Et hotel af en god standard, der varmt kan anbefales.

Værelsestip: Hvis man skal overnatte der i sommermånederne, bør man ikke tage værelser mod gaden(se ovenfor).
  • Overnattede Juni 2016, rejste som et par
Tak, Livsnyderen2014
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelse, 5. juli 2016
Kære Livsnyderen2014,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om hotellet og vores personale. Vi er desværre ikke deciderede handicapvenlige, men hvis man er lettere gangbesværet, kan man stadigvæk sagtens komme rundt. Da huset er totalt fredet har vi ikke mulighed for at installere de nødvendige faciliteter, der skal til for at fx kørestole adgang til hele huset og værelserne. Normalt slår vores 45 parkeringspladser til i og med mange af vores gæster ankommer med offentlige transportmidler eller taxa, men en gang i mellem kan vi komme lidt i bekneb. I receptionen har vi i den forbindelse forslag til alternative parkeringspladser.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen
Skriv en anmeldelse

212 anmeldelser fra rejsende

Se anmeldelser for
Oversigt over vurderinger
  • Placering
Tip fra rejsende hjælper dig med at vælge det rette værelse.   Værelsestip (16)
Dato | Vurdering
  • Alle seneste danske
Dansk først
2 anmeldelser
Anmeldt 29. maj 2016 fra mobile enheder

Kan kun varmt anbefales til folk med trang til afslapning, og romantik.
Servicen fra hele personalet, lige fra receptionen, restauranten og til pigerne i rengøringen, er HELT i top.

Absolut ikke sidste gang vi har besøgt dette dejlige hotel.

Overnattede Maj 2016, rejste som et par
Tak, Jimmy A
Kære Jimmy,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget dig tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os, at du har nydt dit ophold, og vi takker mange gange for de flotte ord om den service, I har mødt.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen
12 anmeldelser
3 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nyttig stemme
Anmeldt 26. april 2016

Kan varmt anbefale et besøg på Jørgensens hotel på Hovedgaden i Horsens.
Har besøgt hotellet 3 gange, denne gang i forbindelse med en koncert i Horsen Forum, som ligger i gå afstand til hotellet. Ældre men skønt hotel, vælg junior suite for lidt ekstra komfort.
En ide til hotellet er at udvidede/flytte den glimrende morgenmad i weekenden til f.eks. 8-11 i stedet for 7-10, som passer bedre til hverdag. Specielt efter koncerten, hvor folk sov lidt længere, var der en anelse kaotisk ved morgenmaden.

Værelsestip: Vælg en junior suite.
  • Overnattede April 2016, rejste som et par
Tak, Christian K
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelse, 3. maj 2016
Kære Christian,
Tak for din fine anmeldelse af BEST WESTERN Jørgensens Hotel på TripAdvisor og for din trofaste tilbagevenden til hotellet. Det er altid dejligt med stamgæster. Vi vil tage dit forslag om at flytte morgenmaden i weekenderne med i vores fremtidige overvejelser.
Vi ser frem til at få besøg af dig igen, næste gang turen går til Horsens.
18 anmeldelser
9 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nyttige stemmer
Anmeldt 24. april 2016

Gammelt hotel med et super fint værelse. Et lille minus var at vores værelse havde vinduer ud til en lille sidegade hvor der var meget støj (lørdag aften). Hotellet ligger lige på gågaden hvilket gør det nemt at gå til meget. Det er gratis at parkere på hotellets p-pladser bag ved hotellet. Hust at få en p-billet på hotellet.

Værelsestip: Undgå værelse ud til den lille sidegade.
  • Overnattede April 2016, rejste som et par
Tak, Allan R
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelse, 2. maj 2016
Kære Allan,

Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg på TripAdvisor. Det glæder os, at dit ophold generelt og vores beliggenhed i særdeleshed har levet op til dine forventninger. Næste gang du kommer forbi, kan du ved bestilling bede om at få et værelse mod gården. Udsigten er ikke helt så fin som til gågaden og sidegaderne, men der er som regel lidt roligere i weekenderne.
18 anmeldelser
4 anmeldelser af hoteller
common_n_hotel_reviews_1bd8 6 nyttige stemmer
Anmeldt 22. april 2016 fra mobile enheder

God betjening ved check in, et plus at hun ville tage imod kontant betaling da vi havde mistet vores dankort.
Vi fik morgenmad på værelset begge dage vi var der, den første omgang var der kun to rundstykker, lidt svært at blive mæt på.. Men anden gang fik vi dog så hatten passede eftersom vi fik krydset af mht at få mere brød op. Men lækker morgenmad, specielt deres pandekager er gode!!
Toilettet lugtede lidt af kloak og gulvet knirkede desværre rigtig meget. Også var rummet utrolig koldt om natten, det kommenterede vi på ved afrejse og fik blot afvide det var det bedste værelse vi kunne få.
Men alt i alt fint nok, kunne godt finde på at komme igen :-)

Overnattede April 2016, rejste som et par
Tak, josesloth
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelse, 26. april 2016
Kære gæst,
Tak for jeres besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at I har taget jer tid til at skrive denne anmeldelse på Tripadvisor. Det glæder os, at I overordnet set har været tilfredse med jeres ophold. Hvad angår temperatur på værelset og mængden af morgenmad til roomservice, så forsøger vi at finde den gyldne mellemvej og tilfredsstille alle vores gæster, men smag og behag - også hvad angår madmængder og temperaturen på et værelse - vil altid variere fra gæst til gæst. Vi tager jeres kommentarer med i vores videre overvejelser og vil blot til en anden gang opfordre jer til at henvende jer til receptionen undervejs, således vi kunne have løst problemet efter den første nat eller flyttet jer til et andet værelse.
Receptions- og Konferencechef
Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Overvej også disse indkvarteringssteder i eller i nærheden af Horsens
1.7 km væk
53 anmeldelser
31.1 km væk
Sinatur Hotel Haraldskær
Vis priser

Har du været i Best Western Jørgensens Hotel? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Best Western Jørgensens Hotel

Ejendom: Best Western Jørgensens Hotel
Adresse: Søndergade 17-19, Horsens 8700, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Jylland > Østjylland > Horsens
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Gratis parkering Tekøkken Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Kørestolsadgang
Hotelstil:
Vurderet som nr. 4 ud af 8 hoteller i Horsens
Prisklasse (pr. overnatning): 658 kr.-936 kr.
Hotelklasse:4 stjerner — Best Western Jørgensens Hotel 4*
Antal værelser: 65
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Best Western Jørgensens Hotel. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.

Er dette din TripAdvisor-registrering?