Best Western Jørgensens Hotel
85 $
80 $
  • Ved stranden
Anmeldt for 24. april 2016

Gammelt hotel med et super fint værelse. Et lille minus var at vores værelse havde vinduer ud til en lille sidegade hvor der var meget støj (lørdag aften). Hotellet ligger lige på gågaden hvilket gør det nemt at gå til meget. Det er gratis at parkere på hotellets p-pladser bag ved hotellet. Hust at få en p-billet på hotellet.

Værelsestip: Undgå værelse ud til den lille sidegade.
  • Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Allan R
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 2. maj 2016

Kære Allan,

Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at du har taget dig tid til at skrive om dit besøg på TripAdvisor. Det glæder os, at dit ophold generelt og vores beliggenhed i særdeleshed har levet op til dine forventninger. Næste gang du kommer forbi, kan du ved bestilling bede om at få et værelse mod gården. Udsigten er ikke helt så fin som til gågaden og sidegaderne, men der er som regel lidt roligere i weekenderne.

Anmeldt for 22. april 2016 fra mobile enheder

God betjening ved check in, et plus at hun ville tage imod kontant betaling da vi havde mistet vores dankort.
Vi fik morgenmad på værelset begge dage vi var der, den første omgang var der kun to rundstykker, lidt svært at blive mæt på.. Men anden gang fik vi dog så hatten passede eftersom vi fik krydset af mht at få mere brød op. Men lækker morgenmad, specielt deres pandekager er gode!!
Toilettet lugtede lidt af kloak og gulvet knirkede desværre rigtig meget. Også var rummet utrolig koldt om natten, det kommenterede vi på ved afrejse og fik blot afvide det var det bedste værelse vi kunne få.
Men alt i alt fint nok, kunne godt finde på at komme igen :-)

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, josesloth
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. april 2016

Kære gæst,
Tak for jeres besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at I har taget jer tid til at skrive denne anmeldelse på Tripadvisor. Det glæder os, at I overordnet set har været tilfredse med jeres ophold. Hvad angår temperatur på værelset og mængden af morgenmad til roomservice, så forsøger vi at finde den gyldne mellemvej og tilfredsstille alle vores gæster, men smag og behag - også hvad angår madmængder og temperaturen på et værelse - vil altid variere fra gæst til gæst. Vi tager jeres kommentarer med i vores videre overvejelser og vil blot til en anden gang opfordre jer til at henvende jer til receptionen undervejs, således vi kunne have løst problemet efter den første nat eller flyttet jer til et andet værelse.

Anmeldt for 12. april 2016 fra mobile enheder

Dejligt rent værelse med en god seng. Hotel lige til gågaden :-) minibar på værelset. Ro på værelset. Eneste lille minus var at der godt måtte have været lidt flere tv kanaler at vælge imellem. Venlig og informerende personale i reception og venlig og opmærksom personale i morgenmadsrestauranten. Morgenmadsbuffeten god med gennemsnitlig udvalg. Kan anbefales

Overnattede: april 2016, rejste alene
Tak, mbh1986

Kære gæst,
Tak for dit besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel, og fordi du har taget dig tid til at skrive denne anmeldelse af os. Det glæder os meget, at du har nydt dit ophold her, og at du kan anbefale os.
Vi håber at kunne byde dig velkommen igen næste gang, du kommer forbi Horsens.

Anmeldt for 3. april 2016

Fremragende mad og vinmenu som bestemt kan anbefales.Dejlig og uhøjtidelig betjening som vidste en masse om både maden og vinene, trods det vist var en endnu ikke udlært tjener.
Vores dobbeltværelse var som vi havde forventet, rigtig badehotel stil, meget hyggeligt.
Enkelt værelserne kunne måske trænge til lidt mére stil.

• Overnattede: april 2016, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, hanne49schou
AnneHenriksen, Front Office Manager hos Best Western Jørgensens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 7. april 2016

Kære Hanne,
Tak for jeres besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget jer tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Vi glæder os over de rosende ord, som hermed er givet videre til både tjenere og køkken.
Vi håber på at få besøg af jer igen en anden gang.
Mvh. Anne Henriksen

Anmeldt for 1. april 2016 fra mobile enheder

Hyggelig og oplevelsesrig.
Som at være i en tidslomme, mens livet går videre på den anden side af forsatsvinduet. Mad og betjening i topklasse . Ikke mange steder man oplever at blive tiltalt Herren og damen.
Et must hvis man er i Horsens.
En god oplevelse

Overnattede: april 2016, rejste som par
Tak, Per Sortkær C

Kære Per Sortkær,
Tak for jeres besøg på BEST WESTERN Jørgensens Hotel og for at have taget jer tid til at lave denne anmeldelse af os på TripAdvisor. Det glæder os meget, at I har haft en dejlig oplevelse hos os. Vi er glade for den varme anbefaling, og vi håber på at få besøg af jer igen næste gang turen går til Horsens.
Mvh. Anne Henriksen