“1års bryllupsdag”

Restaurant Stensballegaard Golf
nr. 17 af 94 Restauranter i Horsens
Anmeldt 25. maj 2020

Mig og min kone her været ude på denne fantastiske restaurant og der er kort sagt ikke en finger at sætte på hverken maden eller servicen.. Alt blev serveret med et smil og en god snak.. Vi kom der ud uden at kende menuen og alligevel blev vi så positivt overrasket over alt det mad vi fik.. Helt klart et kæmpe anbefalelsesværdig sted at tage ud og prøve.. Det vil man ikke fortryde.. Det er hermed blevet vores faste stamårsdags spisested og jeg vil se frem til næste gang vi besøger jer..

Dato for besøg: maj 2020
Tak, lrasmussen979

Anmeldt 8. marts 2020 fra mobile enheder

I anledning af bisættelse var der frokost på Stensballe. Frokost bestod af dejlig kaffe og smørrebrød. Smagen var frisk og veltilberedt, selv fisken var knasende. Til kaffe pæretærte, som dog var en anelse flad i smagen. Kunne godt have brugt creme fraiche som tilbehør.
Alt i alt en god oplevelse....

Dato for besøg: marts 2020
Tak, Gitte66
Anmeldt 7. juli 2019

Vi bestilte mad ud af huset og oplevede en klasse service og fantastisk mad.
Kan varmt anbefales.
Meget fleksibel mht. menu og alt var perfekt.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Hanne M
Anmeldt 19. maj 2019

Havde bestilt bord, og fik en behagelig modtagelse. Valgte et andet bord udendørs, da vejret var skønt, hvilket de var meget behjælpelige med at arrangere. Og her er udsigten over golfbaner, skov og fjord betagende. Maden smukt arrangeret, fint præsenteret af kokken, og meget velsmagende. Prisen er yderst rimeligt ifht kvalitet og oplevelse. Det er ikke top-gourmet, men stadig langt over forventeligt til prisen. Kommer helt sikkert tilbage, igen igen...

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 570KennethP
Anmeldt 13. april 2019

spomtan indskydelse, da vores eget køkken var under ombygning, men blev taget godt imod, og de fremtryllede to meget lækre tallerkner med det skønneste mad.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 570KennethP

Rejsende, der kiggede på Restaurant Stensballegaard Golf, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Restaurant Stensballegaard Golf? Fortæl om dine oplevelser!