“Morgenmad”

nr. 20 af 93 Restauranter i Horsens
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Fremragende
Måden de servere det i disse corona tider er genialt
Bedste sted vi har været på denne tur

Tak, M9523NYjimmym

Anmeldt 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Fine omgivelser
Men ik et sted jeg vil holde fest hvis det skulle blive aktuelt, fin forret, kold hovedret, og ok dessert.
Tallerkener til hovedret kom ind og var varme, så kom sovs og kartofler ind på bordene og så gik der vel ca 15 min inden kødet kom, som så også nåede at blive kold inden man havde fået spist det hele. Så det er ik der de skal have ros.
Bryllupskagen blev serveret og inden man næsten havde sat sig så kom de for at hente tallerkner ind og der var 2 fine kager men kun en der måtte spises det føltes i hver fald sådan. Ved ik om de skulle bruge den på hotellet til eftermiddagskaffe dagen efter.

Men fine omgivelser, dog kunne man måske også skulle for tv'et i baren så der ikke blev set fodbold på skærmen, det var et privat arrangement og ikke åben for andre gæster. Det virkede meget uprofessionelt.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, conniet133
Anmeldt 28. juli 2019 fra mobile enheder

Lækker frokost med forskellige små retter, meget velsmagende, kan klart anbefales, super hyggelig restaurant

Dato for besøg: juni 2019
Tak, TonyDegnHansen
Anmeldt 5. juli 2019

Var der om formiddagen til jubilar-sammenkomst, hvor vi fik et fint bord med morgenkaffe, te, rundstykker ost og pålæg. Det var bestemt pengene værd og helt i gennem i orden.
Senere spise vi aftensmad på stedet. Meget hyggeligt at side på gårdspladsen og spise, God stemning og god betjening. Men det kniber lidt mere med køkkenet. En medspiser fik en traditionel wienersnitzel, der var steget meget meget tør, og brude have været ud igen. Tataren var noget utraditionelt, hverken hakket eller skrabet, men med store "stroganof"strimler af oksekød - Smagen var ok men en lidt underlig fornemmelse. Hovderetten en pasta ret var riglig og god, men både jeg og en medspiser havde bestilt ekstra rejer til. Det fik vi også, dirkete hevet op af spanden, og lagt på kanten af tallerkene. Havde nok forventet at de var ristet af, tilsat noget smag eller... I hvertfald undeligt ferske og klædte bestemt ikke retten.. Men hyggeligt var det.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Leif S
Anmeldt 18. juni 2019 fra mobile enheder

Skulle fejre min søns 30 års fødselsdag med familien med Black Angus buffet. Vi havde bestilt bord til kl 18:00, da det var der buffeten startede. Ville gerne være med fra starten, for at vise familien hvor lækkert det var. Vi ankom lidt i 18 for bare at opdage at buffeten var i fuld gang. Den var startet tidligere pga koncert i byen. Da vi så havde bestilt drikkevarer og gik til buffeten, var flere skåle næsten tomme, sovsen var kold og personen der stod og skar kød virkede allerede træt. Meget uprofessionel måde at skære kød på, store stykker sener og fedt kom med i portionen. Et lille problem for deltagere i mit selskab var, at "kokken" der stod for kødet ikke kunne et ord dansk. Jeg undrede mig, da vi tidligere har deltaget i store musik arrangementer hvor det hele bare har været perfekt. Så en skuffende oplevelse, at en buffet til relativ få deltagere kørte så dårligt.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Smedegade

Rejsende, der kiggede på Scandic Bygholm Park Restaurant, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Scandic Bygholm Park Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!