“Anbefalelsesværdigt, dejligt hotel i Horsens”

Scandic Bygholm Park Restaurant
nr. 15 af 88 Restauranter i Horsens
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 26. november 2016 fra mobile enheder

I forbindelse med noget arbejde, tilbragte jeg to dage på Scandic Bygholm.

Jeg boede på værelse 109 som var et fint, stort værelse med masser af lys.
Jeg kunne både arbejde og sove på værelset uden problemer.

Dertil var beliggenheden fantastisk - jeg var ude og løbe i parken som hotellet ligger i, og når man er vant til at løbe i København, så var løbeturen her intet mindre end fantastisk.

Morgenmaden var også lækker og kudos for det friske frugt (ulig mange hoteller i udlandet, hvor man altid får dåsefrugt er det super lækkert med helt naturlig frugt).

Der er heller ikke en finger at sætte på personalet som alle var super søde.

Ville jeg komme tilbage?
Uden tvivl - hvis jeg da kommer på de kanter igen.

Tak, Louise D

Anmeldt 24. november 2016 fra mobile enheder

Vi holdte barnedåb på Bygholm med brunch til 58 personer. Professionelt personale fra første henvendelse til slut. Dejlig brunch-buffet som hele tiden var frisk og indbydende. Dog noget tynd juice. Omgivelserne er i en klasse for sig. Rigtig godt når der er mange børn. Kan varmt anbefales til selskaber!

1  Tak, Stimar
Anmeldt 13. september 2016 fra mobile enheder

Besøgte stedet i en weekend, som del af virksomhedskursus. Hotellet præsenterede en buffet, der var temmelig gennemsnitlig. Ingen større oplevelse, snarere hvad kan laves billigst muligt, nemmest muligt! Savnede sammenhæng, tema, faglig stolthed, at der kunne tilbydes noget unikt.

Tak, 570KennethP
Anmeldt 8. september 2016 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales , hyggelig restaurent og fine omgivelser, slut af med en tur rundt om søen. Og ønsker i overnatning , er der fine værelser.

Tak, Lars S
Anmeldt 30. august 2016

Havde bestilt højreb på Bygholm og det fortrød vi ikke. Det var velsmagende og der var rigeligt; vi måtte afslå en portion til! Selv de gode vine, kunne købes glasvis og
det var rart at slippe for, en ofte kedelig, husets vin. Stor ros til det. Personalet var flinke og smilende og lokalerne smukke, at spise i. Prisen var også yderst rimelig.
Men at finde først en p-plads; der var ekstra i parken, men meget dårlig skiltning!
Samt bagefter at finde ind i huset!
Omgivelserne er meget smukke; vi gik en tur med hunden, både før og efter. Det store voldsted, oldtidsminderne og skoven ned til søen.

Tak, hans l

Rejsende, der kiggede på Scandic Bygholm Park Restaurant, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Scandic Bygholm Park Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!