“Horsens bedste brunch”

Café Zappa
Få mad leveret
nr. 32 af 117 Restauranter i Horsens
Anmeldt 12. januar 2024

Den bedste brunch i Horsens 😋 - Også til en mega fair pris. Du vælger selv, ud fra menu kortet. Der er rigtig mange små lækre anretninger, at vælge imellem. 😁Kanon hyggelig og skønne omgivelser - Det kan varmt anbefales og helt sikkert et sted vi kommer igen 🤩

Dato for besøg: januar 2024
    • Stemning
Tak, Mobile50669789606
Anmeldt 26. marts 2023

Efter 15 år i Horsens, havde jeg åbenbart stadig til gode at smage byens bedste brunch.
Brunchen sammensætter man selv af udvalgte retter, hvor man kan vælge mellem 3-5-7.

Da maden kom fik jeg et chok, der var meget af det og ALT var frisk og hjemmelavet, ingen pulver æg, ingen trætte cocktailpølser osv. Jeg kunne næsten ikke spise op, men det smagte så lækkert at det hele blev spist.

En anden og anderledes brunch end jeg er vant til, men den bedste brunch oplevelse jeg har haft her i byen.

Stedet er hyggeligt og servicen var også helt i top.

Zappa får mine varmeste anbefalinger.

Dato for besøg: marts 2023
Tak, Ss O

Rejsende, der kiggede på Café Zappa, kiggede også på

Har du været i Café Zappa? Fortæl om dine oplevelser!