Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (690)
Filtrer anmeldelser
690 resultater
Medlemsvurdering
352
228
73
25
12
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
352
228
73
25
12
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
16-21 af 690 anmeldelser
Anmeldt d. 25. december 2019

Værelse der lugtede indelukket og af kloark ved ankomst.
Men værst var radiatoren larmede hele natten, og ikke blot som den normale tikke man kan få fra en radiator, men dette var decideret en larmende radiator, måtte tænde fjernsynet og skrue højt op for at det kunne overdøve. Og der var andre i samme selskab som jeg der havde samme oplevelse. Desuden var der ekstremt meget støj fra gangene, man kunne høre alt hvad der foregik derude, noget vi igen er flere der lagde mærke til.
Vi var deltagere i Julefrokost arrangement med vores firma Lørdag d.30 November, og selve arrangementet var rigtig fint, og indtjekning var også som det skulle være.

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, OnAir267300
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. januar 2020

Kære OnAir267300,

Tak for en konstruktiv og ærlig tilbagemelding på Jeres besøg hos os. Den sætter både teamet og jeg selv stor pris på.

Jeg er glad for i havde en god julefrokost hos os. Når det er sagt, så er jeg naturligvis ked af, at Jeres søvn blev spoleret af flere forhold. Det vil jerg gerne beklage.

Vi får værelserne gået efter og ser om der ikke er et teknisk problem der kan løses, således dette ikke er et problem fremadrettet.

Med ønske om en god dag og et snarligt gensyn.

Bedste hilsner

Thomas Oest
General Manager
Scandic Bygholm Park

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 23. december 2019

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. januar 2020

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 17. december 2019

Dato for ophold: december 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. december 2019

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 25. november 2019

Jeg var ikke meget på stedet, da jeg bare skulle have et sted at overnatte i forbindelse med et kursus i byen.
Generelt var jeg rigtig godt tilfreds med opholdet. Mit enkelt værelselevede fuld op til det forventede og morgenmaden var super (de havde glemt smøret :-) men det kom hurtigt efter det blev bemærket)

Dato for ophold: november 2019
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, ldahl867995
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. november 2019

Kære ldahl867995,

Trods et kort ophold, så sætter jeg stor pris på du har valgt, at dele en skøn anmeldelse med os og andre rejsende på TripAdvisor.

Jeg håber snart at se dig tilbage på hotellet igen.

Med ønske om en god dag og bedste hilsner.

Thomas Oest
General Manager
Scandic Bygholm Park

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 14. november 2019

Jeg valgte dette hotel på baggrund af de fremragende anmeldelser her på tripadvisor. Min oplevelse er dog helt anderledes. Jeg havde sen check ind og skulle tidligt afsted næste morgen. Bare en god nats søvn. Indretningen af værelset var som den var - hvis man skal indrette et kosteskab med skrå vægge. Fjernsynet var placeret så det ikke var muligt at sætte sig komfortabelt foran det. Sengen var “flydende” - løst sengestel antager jeg. Te og kaffe havde stået meget længe i en ucharmerende anretning. Iskoldt badeværelse. Det værste var dog den meget trafikerede vej der løber lige ude foran hotellet. Konstant trafiklarm og tung transport. Dette skulle være oplyst ved bestilling.
Dette værelse er det værste jeg har oplevet på et hotel.
Vil helt sikkert ikke anbefale dette hotel og kommer ikke igen.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Camilla1272
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. november 2019

Kære Camilla1272,

Først og fremmest så skal du have tak for, at give os en ærlig og konstruktiv tilbagemelding på dit besøg hos os.

Vi lever af at levere gode gæsteoplevelser, hvilket vi ofte lykkedes med, som du selv nævner beskrevet i vores TripAdvisor anmeldelser. Jeg er derfor pokkers ked af vi ikke denne gang kunne leve op til hverken dine eller egne forventninger.

Jeg kan desværre ikke ændre på din oplevelse denne gang, men jeg vil gerne beklage på egne og hotellets vegne. Du er meget velkommen til at kontakte mig via receptionen direkte.

Med ønske om en god dag og bedste hilsner.

Thomas Oest
General Manager
Scandic Bygholm Park

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser