Anmeldt d. 27. december 2017 fra mobile enheder

Efter at have besøgt Bygholm Park hotel flere gange og oplevet den helt specielle stemning der, må min familie og jeg overgive os - det er bare det bedste hotel i
Miles omkreds
Hotellet er tilpas stemningsfyldt og værelserne gode (junior suites kan anbefales til familier med børn)
Morgenmadsbuffet er god og rigelig og opfriskes hele tiden
Men det bedste er nu personalet. Altid med er smil på læben står alle - fra receptionisten over rengøring til
tjeneren i restauranten klar til at hjælpe og gerne lave lidt sjov
En stor anbefaling til alle - er man i Horsens eller omegn så overnat på Bygholm Park!

Dato for ophold: december 2017
Tak, FromDK1973
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. december 2017

Kære FromDK1973,

Først og fremmest skal du have stor tak for, at have taget dig tiden til at give os feedback i forbindelse med seneste besøg. Det sætter jeg stor pris på, da vores gæsters mening er altafgørende for vores evne til, at levere gode gæsteoplevelser.

Jeg er rigtig glad for den flotte og beskrivende feedback. Roserne skynder jeg mig dog, at sende videre til rette modtagere, nemlig vores dygtige teams på hotellet.

Med ønske om et godt nytår og et forhåbentligt snarligt gensyn.

Anmeldt d. 22. november 2017

Første gang min mand og jeg besøgte Scandic Bygholm Park, og ikke sidste gang vi besøger Scandic Bygholm Park, skønne værelser og pragtfulde omgivelser samt dejlige faciliteter.
Personale havde smil på altid, og deres service var også ok
Vi prøvede at låne deres cykler, og kørte ind til centrum og elles ud i naturen - som der var en del af både i parken omkring hotellet og uden for.
Skulle jeg skrive noget vi var kede af, var det nok meget larm til morgenmaden, for mange i et lokale til at spise.

Værelsestip: Og handicapvenlig er hotellet også
Dato for ophold: juli 2017
Tak, Vedfald
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. november 2017

Kære Vedfald,

Tak for en dejlig velskrevet anmeldelse i forbindelse med jeres besøg hos os. Det sætter jeg stor pris på.

Jeg er glad for i har valgt at dele anmeldelsen både med os og andre rejsende på TripAdvisor.

Både de 4 flotte stjerne og dine motiverende kommentarer vil jeg nu dele med resten af teamet.

Håber at se jer tilbage igen i nær fremtid.

Anmeldt d. 10. november 2017 fra mobile enheder

I forbindelse med arbejde var vi en flok kollegaer af sted. Vi havde booket mødelokale i kælderen og morgenmad, frokost og middag i hotellets restaurant. Vi var så tilfredse med det hele. Alt var i orden og fungerede.

Tak, Mette S
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2017

Kære Mette S,

Tak for du har taget dig tiden til, at skrive og dele en anmeldelse af dit seneste besøg hos os. Det sætter jeg stor pris på.

Vi lever af at levere gode oplevelser, så jeg er glad for din meget positive tilbagemelding og at i synes det hele fungerede som forventet.

Med ønske om et snarlig gensyn.

Anmeldt d. 27. oktober 2017

Jeg har været på Bygholm mange gange før (har også tidligere givet top-karakter), men i denne uge gik det desværre helt galt.

Jeg havde ellers ringet og annonceret senere ankomst (læs omkring klokken 20.00).

Da jeg kom frem var der imidlertid ingen betjening i receptionen overhovedet, tiltrods for, at der er tale om et af de største hoteller i Horsens og omegn. Jeg henvendte mig derfor to gange til serveringspersonale, opsøgte herefter hotellets køkken for at få hjælp, men der var ingen hjælp med indtjekning eller andet overhovedet.

Da der endelig efter en rum tid kom en receptionist var der ingen beklagelse eller undskyldning overhovedet. Den pågældende afgav endvidere forkert restaurant bestilling, så jeg senere skulle bruge tid på at få rettet i denne.

Det er simpelthen ikke acceptabelt, og hvis jeg atter skal bruge hotellet ser jeg frem til, at man i dén grad strammer op i receptionsbetjeningen.

Resten af aftenen var præget af en del larm fra diverse gæster, så jeg faldt sent i søvn på hotellet. Hotellet går formentlig mere op i større selskaber end enkeltbesøgendes velbefindende, desværre.

Morgenmaden var i øvrigt ganske gennemsnitlig. Morgenbetjeningen i receptionen ligeså (desværre, igen).

Værelsestip: Lad være med at bestille værelse i hotellets hovedbygning
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, N H K
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. oktober 2017

Kære N H K ,

Først og fremmest skal du have stor tak for, at give os en konstruktiv og meget ærlig feedback i forbindelse med dit seneste besøg. Det sætter jeg stor pris på ligesom jeg værdsatte du har valgt ikke bare at dele med os, men også med andre rejsende på TripAdvisor.

Når det er sagt, så lyder det bestemt som om vi ikke har haft den bedste dag "på kontoret". Der skal ikke lyder nogle dårlige undskyldninger herfra. Det er simpelthen ikke godt nok og jeg kan kun beklage!

På vegne af resten af teamet og undertegnede, så kan jeg forsikre dig om, at vi tager alle kommentarene til efterretning og vil bruge dem i vores interne evaluering, således vi står skarpere næste gang.

Endnu engang tak for du har taget dig tiden til at skrive. Jeg håber vi snart ser dig tilbage på Scandic Bygholm Park.

Anmeldt d. 25. oktober 2017

Dato for ophold: oktober 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Thomas O, General Manager hos Scandic Bygholm Park, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. november 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.