“God, hyggelig restauarant”

nr. 3 af 101 Restauranter i Horsens
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. august 2021

At spise på Dollys er altid en fornøjelse. Der er ganske få retter på kortet, men det der er, er altid veltillavet og lækkert. Og personalet er altid venlige og søde

Tak, Leifwissing

Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Dejligt med et menukort der ikke kun består af burger og pommes. Endnu bedre er det at retterne tydeligt består af gode rådvarer og hjemmegjort tilbehør. Vi fik fiskefilet på rugbrød og salat Nicoise - begge meget lækre.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Mikkel4050
Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad, lavet af gode råvarer og lækkert serveret. Også rigtig god betjening og helt tilpas hensyn til børnene, med lækker børnemenu og igen søde tjenere.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 184lui
Anmeldt 11. juli 2021

Endnu et besøg på Dollys i Horsens - et sted der er værd at køre efter. Hurtig bestilling, en meget sød, smilende betjening der uformel og passer godt til stedet.
Maden var vel tilberedt og pænt anrettet. Stjerneskuddet var ikke helt i top, plejer det ellers at være. Der var en ubestemmelig fisk på i stedet for den pandestegte fiskefilet? Lidt skuffede forventninger. Tunbøfferne var helt i top.
Det lille kiks skal ikke afholde os fra at komme igen, og anbefaler gerne.

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, Food_food_life
Anmeldt 10. juli 2021

Skamstegt flæsk - fik ny portion efter 20min. Halvdelen ok i den nye, resten skamstegt. Vi blev glemt flere gange af tjenerne.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Z6534VFthomasb

Rejsende, der kiggede på Dollys, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Dollys? Fortæl om dine oplevelser!