“Det “sædvanlige””
Anmeldelse af Dollys

Dollys
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Min hustru og jeg ver der og fejre vores 18års bryllupsdag til frokost. Jeg fik stegt flæske med det hele og de laver det perfekt og INGEN kan hamle op med det... Min hustru fik et stjerneskud, og ALT var frisk og lækkert. Den stegte fisk var selvfølgelig stegt i smør... Dejlig dejligt dejligt....

Dato for besøg: maj 2020
Tak, michaelbU9396VO

En god frokost blev det til PÅ Dollys. Betjeningen uformel og perfekt. God virusbeskyttelse.
Maden perfekt - min ledsager udbrød spontant "det bedste STJERNESKUD jeg nogensinde har fået" Tavleretten var spændende, nemlig kaninragout med friske asparges. Retten var helt fortryllende med nye gulerødder, håndbælgede ærter og nye kartofler - spændende med kanin som fås alt for få steder!

Vi anbefaler gerne Dollys - en fin oplevelse og vi kommer igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Food_food_life
Anmeldt 22. marts 2020 fra mobile enheder

Besøgte Dollys med en god ven.
Restauranten var åben (det var stadig tilladt efter loven) men med god plads mellem gæsterne. Håndsprit ved indgangen og efter toilettet.
Maden var fortrinlig. Vi fik en delikat Wienerschnitzel med det hele og til dessert deres citronfromage ... prøv det... i disse tider sælger de også take away.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, alfevej6200
Anmeldt 17. februar 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt på Dollys. Dejlig, faglig og hurtig betjening. Har man bestilt stegt flæsk, er det bare at komme i gang. Der er nemlig rigeligt af det det dejlige sprøde flæsk. Selvfølgelig med det rigtige tilbehør. Har du endnu ikke prøvet det, mangler du denne oplevelse.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Z560UEdana
Anmeldt 13. februar 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte et stjerneskud hver, og det var okay. Men utrolig meget salat og kun en lille stegt fisk. Den kogte/dampet var torsk. Brødet var smørstegt, men hårdt og tørt. Der skal gå lidt før vi kommer der igen...!!

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Mette B

Rejsende, der kiggede på Dollys, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Dollys? Fortæl om dine oplevelser!