“Love this place.”
Anmeldelse af Brætspilscaféen

Brætspilscaféen
nr. 43 af 95 Restauranter i Horsens
Anmeldt 2. august 2020

Super hyggeligt og underholdende, med dejlige engagerede værtsfolk. Der er spil for enhver smag, og god hjælp hvis du mangler inspiration. Kan klart anbefales!

Tak, L352ZNheidih
Anmeldt 22. juli 2020

Dejligt sted, hvor man kan komme sammen med andre eller evt. alene om onsdagen til Midweek Meetup.
Man bliver altid mødt med et smil, og har man brug for vejledning til et spil, hjælper ejerne eller andre gæster gerne til.

Siden mit første besøg, har jeg været her minimum en gang om ugen, og jeg har ikke planer om at stoppe med det foreløbigt

Tak, EnaWulff

Rejsende, der kiggede på Brætspilscaféen, kiggede også på

Har du været i Brætspilscaféen? Fortæl om dine oplevelser!