“Det bedste når det bedste er bedst!”
Anmeldelse af Restaurant Eydes

Restaurant Eydes
nr. 34 af 105 Restauranter i Horsens
Prisklasse: 14 US$ - 47 US$
Beskrivelse: I den anmelderroste Restaurant Eydes kan du nyde alt det bedste fra det dansk-franske køkken - tilberedt fra bunden med gode, lokale råvarer. Kortet skifter med sæsonen, og restauranten har desuden Det Økologiske Spisemærke i bronze. Besøg os for kvalitetsbevidste serveringer og personlig betjening.

En betjening så professionelt, elegant og samtidigt "afslappet. Man var i gode hænder.
Og indretningen, belysning, toiletterne ja alt var smagsfyldt indrettet.
Man sad godt i de bedst tænkelige omgivelser man kunne ønske.

Dato for besøg: december 2022
Tak, clausg2023

Anmeldt 27. august 2022 fra mobile enheder

Vi havde en dejlig aften i den hyggelige kælder, som var godt besøgt. Vi bestilte forret og hovedret - længere rakte vores sult ikke. Min forret bestod af taskekrabbe, og var ekstrem delikat. Himmerigsmundfulde var vi enige om ved bordet. Derefter helstegt rødspætte. Fisken var stegt perfekt og serveret med nye kartofler mm. Kartoflerne var meget smagfulde, og fiskeretten fremstod således perfekt. Den anbefalede vin passede fortrinligt til maden.
Alt i alt en dejlig oplevelse hvor personalet også gjorde en god figur. Eneste minus var, at vinen stod på nabobordet, og at vi ikke selv skulle skænke vinen. Det kræver stor opmærksomhed fra personalet, og det glippede til sidst. Jeg skulle selv sørge for, at vi fik tømt flasken. Det virker noget forældet, at stille vinen uden for gæsternes rækkevidde.

Dato for besøg: august 2022
Tak, 952nielsd
Anmeldt 1. august 2022 fra mobile enheder

Sammen med en del af vores familie besøgte vi det smukke nyrenoverede JØRGENSENS HOTEL. Det gamle Lichtenbergske Palæ på Søndergade i Horsens. Som gammel Horsens familie er det ekstra spændende at se den fantastiske og garanteret kostbare renovering, hotellet har undergået. Alene af den grund er hotellet et besøg værd. Husk også at besøge vinbaren på hotellet. Den er et helt kapitel for sig Du må gerne gå rundt i stort hele bygningen og suge de historiske indtryk til dig. Husk at få hotellets gratis brochure med dig. Det er spændende læsning. Frokosten indtog vi på Eydes Kælder under hotellet. Også her gik den smagfulde renovering igen. Vi fik en helt fantastisk lækker frokost til meget rimelig pris Også her blev vi begejstret. Gennem hele besøget oplevede vi en dejlig positiv stemning og rigtig god service fra det personale vi havde kontakt med. Alt serveret med store venlig smil.
Jørgensens Hotel og Eydes Kælder er helt klart et absolut MUST SEE, når man er i Horsens. Bi skal i hvert fald derind igen.

Dato for besøg: august 2022
Tak, FENDER1708
Kari B, Direktør hos Restaurant Eydes, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2022

Tusind tak for jeres fantastiske tilbagemelding, vi er så glade for at I synes om vores fantastiske hotel. Og TAK for at tage jer tiden til at dele jeres oplevelse, det sætter vi stor pris på. Vi glæder os til at se jer igen!

Anmeldt 31. juli 2022

Vi var på restauranten d. 25/7-2022, hvor vi fra start til slut får den bedste service. Imødekommende personale, der gør alt for, at vi skal have den bedste aften. Opmærksomme, høflige og sjove. Vi fik sæsonmenuen - der var ikke en finger at sætte på den. Smagfuldt, smukt og godt sammensat. Jeg synes virkelig det er et besøg værd! Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juli 2022
Tak, 140signeh
Kari B, Direktør hos Restaurant Eydes, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. august 2022

Tusind tak for jeres skønne tilbagemelding, det betyder virkelig meget for os! Vi er SÅ glade for at I havde en god oplevelse i vores hyggelige restaurant - vi glæder os til at se jer igen!

Anmeldt 12. juni 2022

Virkelig god sæsonmenu og en utrolig dygtig sommelier der havde valgt vinmenuen. Good value for money. Mega godt.
Snacks og champagne som tilkøb kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, annelotted544

Rejsende, der kiggede på Restaurant Eydes, kiggede også på

Har du været i Restaurant Eydes? Fortæl om dine oplevelser!