“Hverken første eller sidste gang vi spiser der.”
Anmeldelse af Sushi Takumi

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Sushi Takumi
nr. 54 af 95 Restauranter i Horsens
Anmeldt 27. januar 2020 fra mobile enheder

Det er ikke første gang vi er her og det bliver heller ikke sidste gang.
Frisk lavet sushi og til overkommelige priser.
Det er pænt lavet. Udvalget er godt og varieret.

Det er en skam at man vælger at pakke gæsterne så tæt, selvom der er en masse ledige borde.
Måden man via et afkrydsningfelt bestiller sin mad giver ofte problemer og man risikere at få samme bestilling igen. Måske man skulle overveje en tablet løsning, som findes på så mange andre steder.

Tak, HENRlK_SOMMER

Anmeldt 3. januar 2020 fra mobile enheder

Skøn sushi restaurant. Kvaliteten er i top, ser skøn ud og smager himmelsk. 208 kr for All you can eat sushi og 50 kr for et STORT glas vin - det må siges at være en ok pris. Sød og venlig betjening. Kommer helt sikkert igen.

Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt 13. december 2019

Spiste på stedet i går sammen med gode venner. Stedet er forholdsvis nyt, og det var mit første besøg.
Vi blev godt modtaget og fik anvist et bord og fik en orientering om hvordan man bestiller det man ønsker. Betjeningen var imødekommende og smilende, og maden som vi bestilte så rigtig indbydende ud og den smagte fantastisk. Der er både is og kaffe med i prisen, som må siges at være yderst rimelig.
Stedet skal have mine bedste anbefalinger, og jeg håber at byen tager restauranten til sig. Godt gået.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 920flemmingl

Rejsende, der kiggede på Sushi Takumi, kiggede også på

Har du været i Sushi Takumi? Fortæl om dine oplevelser!