Husodde Strand Camping
getaroom.com
  • Roomservice
Danica Hotel(Horsens)
Anmeldt for 13. august 2017

Et lørdagsbesøg hos gode venner i Stensballe blev udvidet med camping på Husodde camping. Det blev overraskende godt, og forventningerne om en lille kedelig plads skudt fuldstændigt i sænk. Her var hygge, dejligt store pladser, gode læforhold, gode aktiviteter og fine servicebygninger. Den kan bestemt anbefales hvis du kommer på Horsensegnen.

Værelsestip: Vælg en plads i 1. række mod vandet
  • Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, Brian B
Rene K, Ejer hos Husodde Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. august 2017

Det glæder os at I har haft et godt ophold hos os og det vil glæde os, at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt for 3. august 2017 fra mobile enheder

Dejlig campingplads lige ved havet og tæt på Horsens. Vi benyttede campingpladsen i forbindelse med speedway i Horsens.
Måske lidt dyr plads hvis man ikke benytter faciliteterne.

Dejlig natur og dejlig strand
Kan anbefales.

Overnattede: juni 2017, rejste som par
Tak, lbthome
Rene K, Ejer hos Husodde Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. august 2017

Tak for din anmeldelse af Husodde Strand Camping. Vi håber du nød opholdet og vi vil med glæde byde dig og din familie velkommen igen, også til andet end speedway i Horsens.

Anmeldt for 28. juli 2016

Vi boede to voksne og en knægt på næsten 7 på campingpladsen i dagene omkring Bruce Springsteen-koncerten i Horsens. Vi havde selv telt med, og blev anvist plads bagerst på campingpladsen mellem træerne. Selv om der var godt pakket var det et hyggeligt sted. Der var lidt langt fra teltet til toilet og bad, men det gjorde ikke det store. Campingpladsen har alt det, der skal til for at få tiden til at gå for store og små - og beliggenheden er fremragende. Der er rent og pænt og en god stemning.
Eneste lille minus var, at der nemt opstod kødannelser i både den lille butik og receptionen. Personalet var dog venligt og imødekommende.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Palle F
Rene K, Ejer hos Husodde Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juli 2016

Hej Palle det glæder os at I havde et godt ophold hos os selvom der var meget fart på da vi havde Bruce Springsteen Koncert i byen.
Vi glæder til at byde dig og din familie og venner velkommen igen på Husodde Strand Camping

Anmeldt for 10. maj 2016

En dejlig Kr.Himmelfartsferie blev henlagt til Husodde Camping. Vi havde været der for mange år siden, men de gode minder blev fuldstændigt bekræftede. En herlig plads, med flotte og rene faciliteter. Betjeningen fra værtsparret er god og hyggelig.
Beliggenheden er skøn uanset om man er til skygge og læ, eller som vi - kunne nyde at sidde foran vognen, se ud over havet og høre fuglenes snak.
Helt sikkert en plads vi skal bruge igen... Snart

Værelsestip: Der er pladser med læ, med skygge eller åbent til havet - spørg værten for at finde det du ønsker
  • Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, Thorleif B
Rene K, Ejer hos Husodde Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. maj 2016

Det glæder os at I havde nogle gode dage og vi ser frem til at byde jer velkommen igen.
Med camping hilsen
Dorthe og René

Anmeldt for 20. juli 2015 fra mobile enheder

Meget rolig camping plads
Pæne rene toilet bygninger dog med mangel fuld hånd sæbe opfyldning, her er ingen teenager på pladsen, det var vist lidt kedeligt for vores teen på 14. her er mange bedsteforældre og børnebørn
Det blæste en hel del

Overnattede: juli 2015, rejste med familie