Anmeldt 28. juli 2016

Vi boede to voksne og en knægt på næsten 7 på campingpladsen i dagene omkring Bruce Springsteen-koncerten i Horsens. Vi havde selv telt med, og blev anvist plads bagerst på campingpladsen mellem træerne. Selv om der var godt pakket var det et hyggeligt sted. Der var lidt langt fra teltet til toilet og bad, men det gjorde ikke det store. Campingpladsen har alt det, der skal til for at få tiden til at gå for store og små - og beliggenheden er fremragende. Der er rent og pænt og en god stemning.
Eneste lille minus var, at der nemt opstod kødannelser i både den lille butik og receptionen. Personalet var dog venligt og imødekommende.

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
1  Tak, Palle F
Rene K, Ejer hos Husodde Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 29. juli 2016

Hej Palle det glæder os at I havde et godt ophold hos os selvom der var meget fart på da vi havde Bruce Springsteen Koncert i byen.
Vi glæder til at byde dig og din familie og venner velkommen igen på Husodde Strand Camping

Anmeldt 10. maj 2016

En dejlig Kr.Himmelfartsferie blev henlagt til Husodde Camping. Vi havde været der for mange år siden, men de gode minder blev fuldstændigt bekræftede. En herlig plads, med flotte og rene faciliteter. Betjeningen fra værtsparret er god og hyggelig.
Beliggenheden er skøn uanset om man er til skygge og læ, eller som vi - kunne nyde at sidde foran vognen, se ud over havet og høre fuglenes snak.
Helt sikkert en plads vi skal bruge igen... Snart

Værelsestip: Der er pladser med læ, med skygge eller åbent til havet - spørg værten for at finde det du ønsker
  • Overnattede: maj 2016, rejste med familie
Tak, Thorleif B
Rene K, Ejer hos Husodde Strand Camping, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. maj 2016

Det glæder os at I havde nogle gode dage og vi ser frem til at byde jer velkommen igen.
Med camping hilsen
Dorthe og René

Anmeldt 20. juli 2015 fra mobile enheder

Meget rolig camping plads
Pæne rene toilet bygninger dog med mangel fuld hånd sæbe opfyldning, her er ingen teenager på pladsen, det var vist lidt kedeligt for vores teen på 14. her er mange bedsteforældre og børnebørn
Det blæste en hel del

Overnattede: juli 2015, rejste med familie
2  Tak, Madsen66
Anmeldt 12. september 2014

Vi har nu i 2 år haft plads om vinteren og også et par gange haft plads i forårssæsonen. En dejlig plads med god beliggenhed.
Vi kan også se at der år for år bliver gjort meget for at holde pladsen up-to-date. Der er blevet drænet, lavet legeplads og bygget ny toiletbygning alt i alt ting der gør pladsen indbydende at besøge.

• Overnattede: marts 2014, rejste som par
Tak, Anne L
Anmeldt 1. september 2014

vi har ferieret på husodde camping et par gange og det er altid en fornøjelse. og der for var det også fedt med sådan et pakke tilbud. DOG kunne busturen forbedres, der kunne godt være større mellemrum mellem afgangs tidspunktet fra camping pladsen, og så at man blev sat af tættere på fængslet, vi var nogle af dem der skulle gå længst for at komme ind så det var en lang gå tur. håber de kan arbejde videre med dette til en anden gang. men vi kommer nok igen aligevel.

• Overnattede: august 2014, rejste med familie
Tak, Maja C