“Lækre tapas inden biffen ”
Anmeldelse af Cafe Senz

Cafe Senz
nr. 58 af 95 Restauranter i Horsens
Beskrivelse: I hjertet af Horsens finder du Café Senz. En Café med stor kærlighed til mad og med en vision om at lave et alternativ til de eksisterende Caféer i byen. Et sted hvor maden altid er frisklavet, og hvor råvarerne er af høj kvalitet, med god smag og til en god pris. Et sted i byen som er tæt på dig. Et sted, hvor vi kan mødes og hvor du med god samvittighed kan tage din familie og dine børn med. En moderne Café med kvalitetsburgere, tapas, steak og andre skønne retter der kan forkæle dine smagsløg. Café Senz – Food made with love ♡
Anmeldt 7. september 2020 fra mobile enheder

Lækre tapas inden biffen - min ledsager og jeg valgte hver 3 tapas, som var veltillavede og lækre. Valget faldt på bl.a. tunmousse, steak med bearnaise, tempura-rejer med mayo og urtestegte kartofler. Alt lækkert og godt.

Dato for besøg: september 2020
Tak, SusVedel

Anmeldt 3. april 2020 fra mobile enheder

Har bestilt take-away uge menuen og kan helt sikkert anbefale dette. God mad til en god prisen. Frisk salat og gode smagfulde retter som også vores børn kunne lide.

Dato for besøg: april 2020
Tak, 941claust
Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Lækker tapas, mange valgmuligheder og fornuftige priser. Tror det er hyggeligt med ude servering over åen om sommeren

2  Tak, Glennie82
Anmeldt 17. januar 2020

God mad, god service og fornuftige priser. Skal helt sikkert prøves igen. Fik tapas og børnene burger. Tapas var super men burgeren så virkelig lækker ud også så den skal helt sikkert prøves næste gang.

Tak, 981ibrahimd
Anmeldt 8. januar 2020

Vi har lige fået en lækker Tapas menu, alt var frisk og lækkert.
Vil anbefale at i spiser der, enten før eller efter en biograf tur. Eller hvis i bare er lækker sultne...

Tak, jonnafriiss

Rejsende, der kiggede på Cafe Senz, kiggede også på

Har du været i Cafe Senz? Fortæl om dine oplevelser!