“God mad og hyggelig gårdhave”
Anmeldelse af Gorm's Horsens

nr. 26 af 94 Restauranter i Horsens

Skulle sammen med 2 veninder ud og spise middag så valget faldt på Gorm's Horsens. Det var et godt valg, vi havde på forhånd bestilt mad via diningweek.dk.
Vi fik serveret snack - rygeostecreme med rugbrødschips, antipasti, hovedretten var kalvefilet i parmaskinke med tilbehør og som dessert issandwich. Alle retter meget velsmagende og veltilberedte.
Dejligt at se, at de i udvalg af drikkevarer havde sodavand fra Ebeltoft Gårdbryggeri og endda min personlige yndling rababersodavand.
Værtsskabet var også rigtig godt. Der var en sød tjener, som var opmærksom, uden at være påtrængende.
Alt i alt en rigtig god oplevelse.

Tak, LoneS1967

Med nypåsat studenterhue nød familien en sen frokost - velkomst på husets regning var en flaske skummende vin. Den blev fulgt op af en super, uformel vejledning gennem menukortet, som i disse virustider var elektronisk - god ide.

Maden var italiensk, flot anrettet og meget velsmagende. Gode vegetar pizzaer, og en special sandwich is til dessert.

Vi kommer uden tvivl igen, en fin og god oplevelse

Tak, Food_food_life
gormspizza, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede for 2 uger siden

1000 tak for de rosende ord i skal være så velkommen en anden god gang.

Hilsen
Signe Christiansen Restaurentchef Gorm's Horsens

Super hyggeligt sted hvor atmosfæren er i højsæde - lækker atrium gård og ikke mindst lækkert mad ikke mindst dessert pizza

Tak, thrined

Hvor er det dejligt at i har nyt stemningen og maden hos os :)

Håber at kunne byde jer velkommen en anden gang
Hilsen
Signe Christiansen Restaurantchef Gorm's Horsens

Anmeldt 29. januar 2020

Jeg har tidligere besøgt restauranten og denne aften var nærmest i topklasse. Vi fejrede fødselsdag for familiens yngste og det blev en god oplevelse for både store og lidt mindre. Vi fik en 7-retters Tæv-menu og den faldt i god jord hos selskabet. Specielt var kuglen med anderisotto decideret fremragende.

Forfriskende og nytænkende både i forhold til menu, servering og omgivelser - og helt anderledes end på mere traditionelle pizzeriaer.

Vi fik udvidet vores kulinariske horisont med gode smagsoplevelser serveret i en hyggelig atmosfære. Og vi kunne knap nok spise op :-)

Tak, Henrikksdh
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Kære Henrikksdh,
Tusind tak for din anmeldelse vi er glad for at du har taget dig tid til at skrive den!
Vi er super glade for, at hele familien har har haft en dejlig oplevelse .
Vi håber at vi kan byde jer velkommen igen.

De bedste hilsner,

Anmeldt 18. januar 2020

Vi fik Gorms' "Brunchtæv", og det var en supergod oplevelse. Lækre små delikatesser, der kom ind hurtigt efter hinanden, så der var et godt flow. Tjenerne var søde og holdt hele tiden øje med, om vi var parat til at få mere. Hvis man var mere sulten, kunne man bare vælge ekstra pizzastykker til. Der var venlig og engageret oplysning om, hvad man fik at spise. Nu var vi kun på gennemtræk, fordi vi ikke bor i Horsens, men vi kunne sagtens finde på at komme igen. Supergodt.

Tak, ketdahl
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære ketdahl,
Tusind tak for din anmeldelse! Vi er super glade for, at i har haft en dejlig oplevelse hos os!

Hvis I kommer disse kanter en anden gang skal I være velkommen.
De bedste hilsner,

Rejsende, der kiggede på Gorm's Horsens, kiggede også på

Har du været i Gorm's Horsens? Fortæl om dine oplevelser!