“En virkelig god oplevelse”
Anmeldelse af Gorm's Horsens

nr. 29 af 96 Restauranter i Horsens
Anmeldt 29. januar 2020

Jeg har tidligere besøgt restauranten og denne aften var nærmest i topklasse. Vi fejrede fødselsdag for familiens yngste og det blev en god oplevelse for både store og lidt mindre. Vi fik en 7-retters Tæv-menu og den faldt i god jord hos selskabet. Specielt var kuglen med anderisotto decideret fremragende.

Forfriskende og nytænkende både i forhold til menu, servering og omgivelser - og helt anderledes end på mere traditionelle pizzeriaer.

Vi fik udvidet vores kulinariske horisont med gode smagsoplevelser serveret i en hyggelig atmosfære. Og vi kunne knap nok spise op :-)

Tak, Henrikksdh
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. januar 2020

Kære Henrikksdh,
Tusind tak for din anmeldelse vi er glad for at du har taget dig tid til at skrive den!
Vi er super glade for, at hele familien har har haft en dejlig oplevelse .
Vi håber at vi kan byde jer velkommen igen.

Anmeldt 18. januar 2020

Vi fik Gorms' "Brunchtæv", og det var en supergod oplevelse. Lækre små delikatesser, der kom ind hurtigt efter hinanden, så der var et godt flow. Tjenerne var søde og holdt hele tiden øje med, om vi var parat til at få mere. Hvis man var mere sulten, kunne man bare vælge ekstra pizzastykker til. Der var venlig og engageret oplysning om, hvad man fik at spise. Nu var vi kun på gennemtræk, fordi vi ikke bor i Horsens, men vi kunne sagtens finde på at komme igen. Supergodt.

Tak, ketdahl
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære ketdahl,
Tusind tak for din anmeldelse! Vi er super glade for, at i har haft en dejlig oplevelse hos os!

Hvis I kommer disse kanter en anden gang skal I være velkommen.

Anmeldt 14. januar 2020

Jeg er meget glad for Gorm's pizzaer og også nogle af de andre ting på kortet. Køkkenet arbejder hurtigt og der er ikke megen ventetid på maden.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 212MariaS
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. januar 2020

Kære Maria

Tusind tak for din anmeldelse, vi er glade for at i har haft en god oplevelse, og håber at du vil besøge os igen!

Signe Christiansen Reasturantchef Gorm's Horsens

Anmeldt 15. december 2019

Vi havde sat næsen op efter store smagsoplevelser men blev meget skuffede. Valgte spis-så-meget-du-kan menuen og havde forventet i det mindste at blive mætte. Men det gik alt for langsomt. De første fem serveringer var små smagløse vegetarpizzaer (en til deling mellem fem voksne) hvorefter personalet spurgte om vi nu var mætte. Vi efterlyste kød, og efter 20-25 minutters venten kom en lille pizza med kød på bordet, og bagefter gad vi ikke mere. Det tog 2,5 timer hvoraf 2 timer var ventetid. Drikkevarerne blev dog serveret hurtigt.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Henrikksdh
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. december 2019

Kære Henrikksdh,
Tusind tak fordi du tog dig tid til at skrive til os.
Vi beklager at dit besøg ikke har levet op til dine forventninger og bestræber os altrid på at forbedre os.
Hvis du har tid og lyst, må du meget gerne skrive til os på signe@gormspizza.dk, med 4jw7nj i emnefeltet, så vi kan høre nærmere omkring jeres besøg.
Pizzalove fra Gorm's Horsens

Anmeldt 6. december 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med god mad (speciel brunchen). Personalet er smilende og imødekommende.
Kan klart anbefale stedet.

Dato for besøg: december 2019
Tak, johnyj793
Gorms P, Gérant hos Gorm's Horsens, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. december 2019

Kære johny

Tusind tak for din anmeldelse! Vi er super glade for, at i har haft en dejlig oplevelse, vil anbeale os til andre. og glæder os til, at byde jer velkommen snart igen.

Rejsende, der kiggede på Gorm's Horsens, kiggede også på

Har du været i Gorm's Horsens? Fortæl om dine oplevelser!