“Fantastisk mad”
Anmeldelse af Hien’s Tapas

Hien’s Tapas
nr. 19 af 93 Restauranter i Horsens
Anmeldt for 5 dage siden

Tænk at det er i Horsens man skulle få sit bedste vietnamesiske måltid til dato! Super veltillavet mad og en skøn betjening. De bedste anbefalinger herfra.

Tak, Christina_Helsinghof

Anmeldt 13. april 2020

Efterhånden et stamsted for mine venner og mig. Fantatisk mad og super god service! Vi er vilde med det :D

Dato for besøg: december 2019
Tak, 959helenej
Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Dejligt frisk og billig vietnamesisk mad.
Har været her to gange nu og begge gange har været rigtig lækre. Utrolig venligt personale. Retterne kommer dog lidt hurigt efter hinanden.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, R8466KNmariah
Anmeldt 5. oktober 2019 fra mobile enheder

Kan varmt anbefales, og prisen er meget fair.

Et lille minus... hovedretten blev serveret imens vi var halvvejs igennem forretten.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, eloneslo1980
Anmeldt 25. september 2019 fra mobile enheder

Har nu besøgt stedet 2 gange og oplever at få super lækker mad, som man bliver mæt af, uden at føle sig forspist. Betjeningen er fantastisk - Hien er så sød, smilende og hjælpsom. Kan VARMT anbefale stedet !!!

Dato for besøg: september 2019
Tak, Mette S

Rejsende, der kiggede på Hien’s Tapas, kiggede også på

Har du været i Hien’s Tapas? Fortæl om dine oplevelser!