Kim F.

Klart et besøg værd !

Anmeldelse af Jørgensens Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 3 uger sidenfra mobile enheder
Super hyggeligt hotel.
God beliggenhed, hyggeligt værelse, lækkert morgenmad, gratis parkering et par hundrede meter fra hotellet. Super fint.
Generelt bare rigtig hyggeligt, og med sødt og venligt personale.
Tror vi havde et totalt standard værelse (værelse 209) lille men hyggeligt, og med lækkert badeværelse med shampoo og creme til fri afbenyttelse, og hvor badeshampo rent faktisk var rigtig lækkert.
Hvis vi skal skrive noget “træls” så er det, at det er meget små senge, og man har hver sin madras, som er træls hvis man gerne vil putte lidt ;-) og så var madrasserne for bløde. Ved godt det er individuelt for mennesker, men for os alt for bløde.
Et hotel som bestemt er anbefalesværdigt !
Dato for ophold: juni 2024
Værelsestip: Det er mange trapper. Er faktisk ikke klar over om der er elevator ?
Problemer med denne anmeldelse?
870 kr.
1.7 km fra Jørgensens Hotel
Vue de la prison.
  • Agoda.com
1.6 km fra Jørgensens Hotel
Zara’s B&B En perle udenfor Horsens nær skov og strand, her er der fred og ro, skøn natur rigtig Morten Koch stil. Et sted værd at tilbringe et par dage eller en uge, har en skøn og delvis lukket have med egen bænk og gas grill, haven er præget af flotte roser som bugter sig op af bindingsværks huset, og man føler at man et med naturen. Morgenmaden er pragtfuld og kan varmt anbefales at man tager med nå man er her. Vi kan kun varmt anbefale det her sted og vi vender helt sikkert tilbage.
  • ZenHotels.com
4.0 km fra Jørgensens Hotel
    871 kr.
18.3 km fra Jørgensens Hotel
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 21. april 2024 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne med vores 13-årig datter.
Overnatning et par dage, da vi skulle til The Weeknd koncert.
Flot hotel, perfekt beliggenhed, tæt ved butikker / café / restauranter.
Vi boede i værelse nr. 122, som lå ud til deres baggård, det var helt perfekt, der var heldigvis ikke så meget larm om aftenen / natten. Der var så dejligt stille. Fred & ro.
Der er Air-C på værelset, det var rigtig rart.
Der er desværre ikke noget køleskab / minibar, det kunne vi godt bruge, især om sommeren.
Badeværelset var stort med badekar & bruseniche for sig selv. Vandtrykket i bruseniche var lavt.
Der er vinduer på badeværelset, så man kan lufte ud.
Dejligt med dagslys på badeværelset & på værelset.
Og der var gratis shampoo / bodyshampoo / håndsæbe & håndcreme til rådighed, det duftede dejligt, så det klager vi ikke over.
Morgenmadsbuffet var også helt fint, der var noget til alle, røræg, bacon, minicroissant, rugbrød, ost, forskellige frugter & æble / appelsin juice / kaffe & te.
Hvis / når der bliver afholdt en koncert igen i Horsens, så kommer vi og overnatter på jeres hotel igen.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Thuy N
Anmeldt d. 16. april 2024

Min kone og jeg besøgte hotellet i april i forbindelse med et "snack attack" event. Med 25(!) forskellige snacks der løbende blev sendt vores vej 3 af gangen.
Alle 25 var meget kreative og smagfulde og gjorde stort indtryk. Nogen var "safe" ting men utroligt godt udført og andre var lidt udfordrende med indmad mm, men mindst lige så veludført og velsmagende. Kæmpe Kadeau til køkkenet for lækker og kreativ mad ,og til tjenerne for opmærksom betjening.

Dato for ophold: april 2024
Tak, Bent H
Anmeldt d. 8. marts 2024

Tak for en dejlig aften med god mad ! Den 2/3 - 2024 !
Har tidligere læst en dårlig bedømmelse af denne fest, hvilket jeg ikke kan genkende,
Jeg ved værtspattet er rigtig kede af anmeldelsen, da de også var godt tilfredse !
Så kan hermed kun anbefale Jørgensen`s hotel

Dato for ophold: marts 2024
Tak, Ivar Quistgaard S
Anmeldt d. 4. februar 2024

10/10 FOR EN FANTASTISK SKALDYRSAFTEN d. 2. februar
rigtig dejlig 7 retters menu, serveret i den hyggelige kælder, retterne var perfekte og vinene nøje afstemt. maden blev serveret af kokken selv der glædeligt smalltalkede og svarede på vores spørgsmål og gjorde os klogere.
vi holder øje med flere events fremadrettet.

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Carsten F
Anmeldt d. 2. oktober 2023

Top charmerende omgivelser, flot værelse og utrolig serviceminded personale, der hjalp i en snæver vending :). Særligt en stor tak til Allan. Fin placering i hjertet af Horsens. Tak for en god oplevelse. Kh Karen

Dato for ophold: oktober 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger