Thuy Thai
København, Danmark

Flot hotel & perfekt beliggenhed.

Anmeldelse af Jørgensens Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 21. apr. 2024fra mobile enheder
Vi var 2 voksne med vores 13-årig datter.
Overnatning et par dage, da vi skulle til The Weeknd koncert.
Flot hotel, perfekt beliggenhed, tæt ved butikker / café / restauranter.
Vi boede i værelse nr. 122, som lå ud til deres baggård, det var helt perfekt, der var heldigvis ikke så meget larm om aftenen / natten. Der var så dejligt stille. Fred & ro.
Der er Air-C på værelset, det var rigtig rart.
Der er desværre ikke noget køleskab / minibar, det kunne vi godt bruge, især om sommeren.
Badeværelset var stort med badekar & bruseniche for sig selv. Vandtrykket i bruseniche var lavt.
Der er vinduer på badeværelset, så man kan lufte ud.
Dejligt med dagslys på badeværelset & på værelset.
Og der var gratis shampoo / bodyshampoo / håndsæbe & håndcreme til rådighed, det duftede dejligt, så det klager vi ikke over.
Morgenmadsbuffet var også helt fint, der var noget til alle, røræg, bacon, minicroissant, rugbrød, ost, forskellige frugter & æble / appelsin juice / kaffe & te.
Hvis / når der bliver afholdt en koncert igen i Horsens, så kommer vi og overnatter på jeres hotel igen.
Dato for ophold: juni 2023
Problemer med denne anmeldelse?
1.095 kr.
  • Booking.com
9.5 km fra Jørgensens Hotel
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 16. april 2024

Min kone og jeg besøgte hotellet i april i forbindelse med et "snack attack" event. Med 25(!) forskellige snacks der løbende blev sendt vores vej 3 af gangen.
Alle 25 var meget kreative og smagfulde og gjorde stort indtryk. Nogen var "safe" ting men utroligt godt udført og andre var lidt udfordrende med indmad mm, men mindst lige så veludført og velsmagende. Kæmpe Kadeau til køkkenet for lækker og kreativ mad ,og til tjenerne for opmærksom betjening.

Dato for ophold: april 2024
Tak, Bent H
Anmeldt d. 8. marts 2024

Tak for en dejlig aften med god mad ! Den 2/3 - 2024 !
Har tidligere læst en dårlig bedømmelse af denne fest, hvilket jeg ikke kan genkende,
Jeg ved værtspattet er rigtig kede af anmeldelsen, da de også var godt tilfredse !
Så kan hermed kun anbefale Jørgensen`s hotel

Dato for ophold: marts 2024
Tak, Ivar Quistgaard S
Anmeldt d. 4. februar 2024

10/10 FOR EN FANTASTISK SKALDYRSAFTEN d. 2. februar
rigtig dejlig 7 retters menu, serveret i den hyggelige kælder, retterne var perfekte og vinene nøje afstemt. maden blev serveret af kokken selv der glædeligt smalltalkede og svarede på vores spørgsmål og gjorde os klogere.
vi holder øje med flere events fremadrettet.

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Carsten F
Anmeldt d. 2. oktober 2023

Top charmerende omgivelser, flot værelse og utrolig serviceminded personale, der hjalp i en snæver vending :). Særligt en stor tak til Allan. Fin placering i hjertet af Horsens. Tak for en god oplevelse. Kh Karen

Dato for ophold: oktober 2023
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Karen Christina S
Anmeldt d. 13. juli 2023 fra mobile enheder

Smukt og æstetisk hotel med perfekt beliggenhed midt i Horsens, fantastisk restaurant og udeserveringsområde midt på gågaden. Vi kommer helt sikkert igen. Værelserne er smukke og unikke, sengene behagelige og personalet venligt og smilende.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Lasse G