Vi havde booket et døgnophold med en 3-retters menu i hotellets restaurant og morgenmad. Vores forventninger var baseret på fotos fra hotellets hjemmeside og restaurantens menukort. Sammenholdt med pakkeprisen blev vores forventninger mere end indfriet.
• Fra første opringning til hotellet til vi tjekkede ud, oplevede vi en helt igennem professionel, personlig og nærværende service. Fra receptionisterne til tjenere og rengøringspersonale. Alle var hjælpsomme, opmærksomme og servicemindede.
• Hotellets standard er meget høj efter en gennemgribende renovering i 2018. Vores værelse fremstod ’spotless’ i enhver henseende. Moderne, rummeligt, lækkert, indbydende og rent.
• Hotellet tilbyder parkering i et parkeringshus 180 meter fra hoveddøren. Vi fik klar og tydelig vejledning over telefonen og nød godt af denne ekstra, gratis, service.
• Vi indtog middagen i hotellets Restaurant Eydes, som er indrettet i kælderen, hvor brødrene Eyde sidst i 1800-tallet drev vinhandel. Lokalet er smagfuldt indrettet, og menuen – med tilhørende vinmenu – var velsmagende og kreativt sammensat.
Som oftest prøver vi at balancere vores anmeldelser i plusser og minusser. Under vores ophold på Jørgensens Hotel søgte vi med lys og lygte efter punkter, hvor noget kunne gøres bedre eller noget kunne forbedres. Vi fandt intet, som ikke til fulde indfriede eller oversteg vores forventninger. Derfor glæder vi os til at returnere til denne perle og nyde lidt selvforkælelse.