“En mega skuffelse”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 12. august 2021

Jeg har flere gange spist frokost på Pynten, og det har været fint. Den 11/8 2021 skulle jeg og en veninde så spise middag der.

Vi ankom og gik ind i restauranten, og spurgte den servitrice der var der, om det var ok, at vi gik udenfor og satte os. Ja, det var helt i orden. Det gjorde vi så.

Da vi så havde siddet og ventet et stykke tid, og ingen kom, gik jeg ind og hentede menukort. Der stod 3 servitricer som var travlt beskæftiget med at skænke en fadøl. Jeg tog to menukort, og en af servitricerne spurgte om vi havde bestil bord. Nej det havde vi ikke (der var stort set ingen gæster, vist kun et bord med 6 personer, så der var masser af ledige borde). Nå, det var så i orden.

Da vi havde siddet lidt rigeligt længe og ventet på at en servitrice skulle komme for at tage vores bestilling, gik jeg selv ind for at bestille mad. De samme tre servitricer stod ved bardisken. Jeg afgav min bestilling, og lød sandsynligvis en kende vrissen. Jeg kunne i alt fald tydeligt høre en fnisen fra pigerne da jeg gik ud igen.

Maden kom. Vi havde bestilt bøf med bernaise og fritter. Sovsen var kold, havde sandsynligvis slet ikke været varmet. Jeg måtte igen tage turen ind til de ventende servitricer, og påpege at sovsen var kold. Nå, ja, så måtte de jo gøre noget ved det. Da sovsen så kom ud igen, var den stadig ikke varm. I bedste fald kan man kalde den lunken. Bøffen var også stegt lige rigeligt.

Alt i alt en særdeles kedelig oplevelse. Og ikke mindst fordi jeg lige er flyttet ind, stort set lige ved siden af Pynten, og havde set frem til jævnligt at skulle spise der. Det kommer så ikke til at ske

Tak, Leifwissing

Anmeldt 17. juli 2021

God mad som var tilberedt perfekt serveret af frisk og smilende personale vi kan kun være tilfreds️

Dato for besøg: juli 2021
Tak, susannekF3968JE
Anmeldt 5. juli 2021 fra mobile enheder

Kom og bestilte - kyllinge salat og burger. Efter lidt tid kom det - burgeren rå - den blev sendt ud - da de kom med en ny måtte vi konstaterer at den også var rå - kyllingesalaten havde så mange pinje kerner at det var pinjekerner med salat istedet for salat med pinje kerner.
Personalet foreslog ikke nogen dispensation og beklagede heller ikke.

Smuk udsigt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, stinne3
Anmeldt 16. november 2020 fra mobile enheder

Pynten er en stilfuld restaurant med enestående placering ved Horsens Marina. Her fik vi vores frokost d. 15/11. Udmærket betjening og hvad vi spiste smagte godt, veltillavet og frisk. Dog syntes vi, at det var for dårligt at personalet, med det begrænsede smørrebrødsudvalg der i øvrigt var på menukortet, måtte melde smørrebrød med sild for udsolgt! Så vi måtte tage til takke med noget andet. Kvaliteten var udmærket , men.....

Dato for besøg: november 2020
Tak, clayhill_13
Anmeldt 17. oktober 2020

“Pyntens aften” en vidunderlig aften med en dejlig veltillavet 3 retters menu. Gode vine, øl og vand a’ libitum. Dejlig atmosfære og rigtig venlig og professionel betjening. Det skal absolut prøves igen.

Dato for besøg: oktober 2020
Tak, Madeske

Rejsende, der kiggede på Pynten, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Pynten? Fortæl om dine oplevelser!