“Fransk perle”
Anmeldelse af La Vie

La Vie
nr. 15 af 93 Restauranter i Horsens

For alle med frankofile tilbøjeligheder, kan man her finde ligesindede og få et skud fransk stemning i absolut særklasse! Menuen består af få, men nøje udvalgte delikatesser. Charmerende betjening og man følte sig fra første øjeblik velkommen og som en del af huset. Vi glæder os allerede til næste besøg — forhåbentlig på en live jazzaften.

Tak, Bachen

Anmeldt 24. februar 2020

En lille, virkelig hyggelig café med fantastisk stemning. Helt klart et besøg værd, hvis du er i nærheden af Horsens.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, malenkj
Anmeldt 13. december 2019 fra mobile enheder

Sikke da en fest at gå ind her .top betjening og et fantastisk publikum. God rødvin og pastis. Fællessang og ikke et øje tørt. Tommels up

Dato for besøg: december 2019
Tak, karuphavner
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Fantastisk, charmerende cafe med kaffe, vin og mad af høj kvalitet. Oldschool fransk stemning med jazz-musik - en sand perle i Horsens.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 274madmadmad
Anmeldt 16. juli 2019

Dejligt sted drevet af dejlige mennesker - skønt lille fransk hjørne af Horsens. De spiller dejlig jazz og laver en fantastisk Croque Monsieur!

Dato for besøg: juli 2019
Tak, AarhusTea

Rejsende, der kiggede på La Vie, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i La Vie? Fortæl om dine oplevelser!