“Lækker sandwich”
Anmeldelse af Olivias

Olivias
nr. 12 af 94 Restauranter i Horsens

Ok, du bliver nok ikke mæt af én sandwich. Og prisen, "den er der op af"
Når det er sagt, så er den en lækker lille snack. Har nu prøvet 2 forskellige. Utroligt lækkert brød, det glider lige ned. Hvis ikke de sætter prisen ned med en femmer, så kunne der passende være en skive pålæg mere i sandwichen.
Men generelt ok.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 571allanj

Anmeldt 25. januar 2020

Vi var forbi og reserverede bord til senere og fik en top bordplacering i den lille hyggelige intime restaurant. Tapas tallerken og pasta Genovese var fantastisk tilberedt og lækkert præsenteret. Servicen er i top, drikkevarerne nøje udvalgt og en restaurant med hjemmebagt lækkert brød er altid i en klasse for sig og en oplevelse værd. Håber at komme igen en dag..

Tak, SussieH11
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Virkelig hyggeligt sted med lækker mad og fantastisk betjening Nød lørdag aften sammen med en god veninde og vi var begge overbevist og vil klart anbefale denne café

Tak, 763mettej
Anmeldt 14. januar 2020

Meget hyggelig café med god stemning og hyggelig betjening. Kaffen var god, men størrelsen på kagen var alt for lille i forhold til prisen. I vores tilfælde så det ud til, at vi delte en kage, da det var en lille rund kage, som var delt i 2 halve. Hvis jeg havde fået en helt rund kage ville jeg have været tilfreds. Det her var lidt næring. Så lav dog i det mindste kagerne, så de ikke allerede på forhånd ser halve ud.
Med moderat pres fik vi lov til kun at betale for 1 kage.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 212MariaS
Oliviasdeli, Ejer hos Olivias, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. februar 2020

Jamen så bør I da også være tilfredse, hvis I har sluppet med 45 kr. for to kager. Vi bager alle vores kager selv helt fra bunden, dvs med gode (og dyre) råvarer som belgisk chokolade, dansk marcipan og smør for bare at nævne nogle. Vi synes vores priser på kager er helt fair alt taget i betragtning. Ked af du ikke deler vores betragtning derom. 1000 tak for de i øvrigt rosende ord om café, betjening og kaffe. Dog mangler jeg lidt forståelse for at en kages størrelse trækker så langt ned i en samlet vurdering.
Dbh Robin / Olivias

Anmeldt 27. december 2019 fra mobile enheder

Meget lang ventetid - sløv betjening. Meget kedelige sandwich - vi fik hhv. Kylling/bacon og en Laksesandwich vinen vi bestilte havde de ikke. Besøger aldrig stedet igen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, lonefoghj

Rejsende, der kiggede på Olivias, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Olivias? Fortæl om dine oplevelser!