“Øv øv øv”
Anmeldelse af Cafe Grønnegade

Cafe Grønnegade
nr. 27 af 94 Restauranter i Horsens
Beskrivelse: Hos Cafe Grønnegade har vi stor passion for mad – denne passion vil vi gerne dele med Horsens og samler derfor landets foretrukne caféretter på vores menukort. Maden er lavet fra bunden, af friske og gode råvare, men vi har også fokus på sundt og fedtfattigt mad.

Hold da op en gang "dåsemad" Intet var lavet fra bunden eller frisk!!! Og tjeneren viste ikke engang hvorfor han var der.... Ingen tak for besøget eller spørge til maden, og INGEN hjælp til de engelsktalende gæster der kom. Sikke en gang dårlig oplevelse fy for putgarden

Dato for besøg: juni 2020
Tak, michaelbU9396VO

Anmeldt 12. februar 2020

Supergod morgen-komplet til prisen.
Serveret ved bordet på en stor skifer-plade.
Venligt opmærksomt personale.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Johannes H
Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Fik nogle virkelig lækre pomfritter, men selve burgeren var rigtig kedelig og uden særlig meget smag.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, TrineTI
Anmeldt 6. oktober 2019

Dejligt cafe sted, med god atmosfære, hvor man føler sig godt tilpas, Vi havde en hyggelig aften, fik steak og tapas, alle var tilfredse. Dejligt og stort udvalg i tapas som virkelig kan anbefales. Vi bestilte vin til maden, den valgte vin var udsolgt, men vi fik en langt bedre vin til samme pris. Kan anbefales og er til fornuftige priser.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Anita1347
Anmeldt 8. juni 2019 fra mobile enheder

Virkelig møre bøffer, nogle af de bedste jeg har fået i nyere tid på en café.

Stedet er hyggeligt, der er vel plads til 40stykker i alt.

Der var pænt og rent over alt

Personalet kunne godt være mere tilstede ved serveringen eller alt igennem et top sted

Dato for besøg: april 2019
Tak, DennisJ979

Rejsende, der kiggede på Cafe Grønnegade, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Cafe Grønnegade? Fortæl om dine oplevelser!