“Super lækker salat med færøsk laks”
Anmeldelse af Spisekammeret

Spisekammeret
nr. 23 af 101 Restauranter i Horsens
Anmeldt 10. august 2021

En helt fantastisk salat med færøsk laks, som der ikke var sparet på. Meget lækkert og smukt anrettet, så det var en fryd for øjet og ikke mindst for ganen. Salaten var frisk og veltillavet og smagte vidunderligt. Portionen var tilpas stor, så vi blev mætte. Den grønne the smagte virkelig godt, og så var der ny genopfyldning på thebladene. Betjeningen var super god og informativ. Tjeneren var sød og imødekommende, og hun havde helt styr på, hvad der var gluten- og mælkefrit. Dejlig afslappet atmosfære. Kan helt klart anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Toni1607

Anmeldt 6. juni 2021

Hvorfor overhovedet lave en anmeldelse af en frokost ret til 99kr?
Alt spillede bare og passede 100% sammen. Virkelig lækker. Vi prøver snart igen for at se om de kan lave den lige så godt. Servicen var her også helt i top.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, henrik breiner n
Lene Møller J, Direktør hos Spisekammeret, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juni 2021

Hej Henrik
Mange tak for roserne ;) - på gensyn

Anmeldt 3. juni 2021 fra mobile enheder

Wauw - helt fantastisk oplevelse til frokost. Meget meget lækker vegetarburger med skøn salat ved siden af. En fryd for øje, mund og mave!
Herudover hyggelig og varm betjening fra det søde personale.
KLAR ANBEFALING.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, superkrage
Anmeldt 5. marts 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med vældig lækkert og simpelt udvalg af bæredygtige retter, kaffe, kage og diverse produkter der sælges ved kassen
I den dyre ende, men absolut pengene værd - super lækkert, tjekket og imødekommende personale og jeg føler lidt at jeg er til kaffe hos min moster

Dato for besøg: marts 2020
2  Tak, thomsini
Anmeldt 14. januar 2020

Dejligt overskueligt menukort med mange fine ting. Har prøvet burger og salat og begge var gode. Køkkenet er dog utroligt langsomt og bestyrerinden en smule skrap.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, 212MariaS

Rejsende, der kiggede på Spisekammeret, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Spisekammeret? Fortæl om dine oplevelser!