“En fantastisk smagsoplevelse”

Det Ny Kronborg
nr. 15 af 101 Restauranter i Horsens
Køkkener: Fransk, Dansk, International
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: Restaurant med All Inclusive. Selskaber( Barnedåb, Bryllup, Fødselsdag og meget mere.) Alt inden for Diner transportable fra 8-1800 personer
Anmeldt 6. december 2020

Min mand og jeg har lige været på weekendtur i Horsens og da vi skulle finde et spisested, læste vi anmeldelser på flere restauranter.
Valget faldt på ‘Det Ny Kronborg’, da stedet har fået gode anmeldelser.
Vi ringede og bestilte bord og blev allerede ved bestilling spurgt om hvilken mad vi forventede at spise. Vi valgte deres 3 retters menu for november/december + appetizer (ikke all inclusive).
Restauranten gør sig ikke særlig bemærket udefra - men da vi kom ind, var der en hyggelig atmosfære, meget venlige og opmærksomme tjenere - og maden!!! - hold nu op, det var lækker mad. Det er mange år siden vi har haft sådan en smagsoplevelse og fået så mørt kød.
At restauranten ligger på en 16. plads på listen over Horsens restauranter, er en skam. Mange går helt sikkert glip af den lækre og veltilberedte mad.
Hvis det er prisen der afholder nogen, så må vi sige at de små 300,- kr. pr. person for de 3 retter (inkl. appetizer) er godt givet ud og restauranten får hermed vores bedste anbefalinger.
Da vi forlod restauranten - så vi at man kan bede om en parkerings-billet/tilladelse. Det er godt at vide til en anden gang.

Dato for besøg: december 2020
Tak, 397henriettem

Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Havde jeg kunne give 6 stjerner, havde det fået.
Vi har holdt 2 konfirmationer her, og maden er super. Servicen er i top og prisen rimelig. Tjener med et smil og vakse... Ja her holder jeg også min næste fedt . Tak for en god oplevelse

2  Tak, janf438
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Lækre anretninger og lækker sommermenü.
Super sød og nærværende betjening.
Indretningen er dog noget gammel og slidt og står ikke mål med den ellers lækre menü og super betjening.

1  Tak, ibenp2014
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Lækker sommer menu. Vi fik deres all inclusive gourmet menu og nød alle retter med tilhørende vine. Der var endda flere valgmuligheder i såvel hvid-som rødvin. Fint komponeret, med stor variation og friske grøntsager. Hyggeligt lokale. Meget venligt og opmærksomt personale. Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 929birgitl
Anmeldt 4. marts 2020

Flot menu, gode vine og super betjening.
Friske råvarer, passende mængder, fint anrettet og meget velsmagende.
Kan varmt anbefales.

Tak, 19ullad

Rejsende, der kiggede på Det Ny Kronborg, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Det Ny Kronborg? Fortæl om dine oplevelser!