“Top klasse ”

Det Ny Kronborg
nr. 15 af 98 Restauranter i Horsens
Køkkener: Fransk, Dansk, International
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: Restaurant med All Inclusive. Selskaber( Barnedåb, Bryllup, Fødselsdag og meget mere.) Alt inden for Diner transportable fra 8-1800 personer
Anmeldt 24. august 2020 fra mobile enheder

Havde jeg kunne give 6 stjerner, havde det fået.
Vi har holdt 2 konfirmationer her, og maden er super. Servicen er i top og prisen rimelig. Tjener med et smil og vakse... Ja her holder jeg også min næste fedt . Tak for en god oplevelse

2  Tak, janf438

Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Lækre anretninger og lækker sommermenü.
Super sød og nærværende betjening.
Indretningen er dog noget gammel og slidt og står ikke mål med den ellers lækre menü og super betjening.

Tak, ibenp2014
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Lækker sommer menu. Vi fik deres all inclusive gourmet menu og nød alle retter med tilhørende vine. Der var endda flere valgmuligheder i såvel hvid-som rødvin. Fint komponeret, med stor variation og friske grøntsager. Hyggeligt lokale. Meget venligt og opmærksomt personale. Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 929birgitl
Anmeldt 4. marts 2020

Flot menu, gode vine og super betjening.
Friske råvarer, passende mængder, fint anrettet og meget velsmagende.
Kan varmt anbefales.

Tak, 19ullad
Anmeldt 12. januar 2020

Har spist der flere gange og også fået deres menu ud af huset. Alt har været perfekt. Ualmindelig god betjening og familien glæder sig til næste besøg

Dato for besøg: december 2019
Tak, svenerikd2018

Rejsende, der kiggede på Det Ny Kronborg, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Det Ny Kronborg? Fortæl om dine oplevelser!