“Lækker sommer menu. ”

Det Ny Kronborg
nr. 15 af 94 Restauranter i Horsens
Køkkener: Fransk, Dansk, International
Spisemuligheder: Buffet, Reservationer, Takeaway
Beskrivelse: Restaurant med All Inclusive. Selskaber( Barnedåb, Bryllup, Fødselsdag og meget mere.) Alt inden for Diner transportable fra 8-1800 personer

Lækker sommer menu. Vi fik deres all inclusive gourmet menu og nød alle retter med tilhørende vine. Der var endda flere valgmuligheder i såvel hvid-som rødvin. Fint komponeret, med stor variation og friske grøntsager. Hyggeligt lokale. Meget venligt og opmærksomt personale. Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 929birgitl

Anmeldt 4. marts 2020

Flot menu, gode vine og super betjening.
Friske råvarer, passende mængder, fint anrettet og meget velsmagende.
Kan varmt anbefales.

Tak, 19ullad
Anmeldt 12. januar 2020

Har spist der flere gange og også fået deres menu ud af huset. Alt har været perfekt. Ualmindelig god betjening og familien glæder sig til næste besøg

Dato for besøg: december 2019
Tak, svenerikd2018
Anmeldt 13. april 2019

Har benyttet Det Ny Kronborg flere gange til julefrokoster og andre arrangementer hjemme.
Lækker mad i rigelige mængder. Flere buffeter at vælge imellem, desuden fås også tre retters menuer Ud af huset.
Meget rimelige priser. Dog skal man være opmærksom på, at maden leveres i alubakker, således at mange nok foretrække at have egne fade og skåle parat derhjemme ( dette trækker ned).

Dato for besøg: december 2018
Tak, 990sanne
Anmeldt 11. januar 2019

Vi fik en super lækker menu. Alt var meget perfekt og lige at gå til med en fin beskrivelse af tilberedningen.kan varm Anbefale maden . Det er byen bedste spise sted og mad ud af huset.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Sauermilch1

Rejsende, der kiggede på Det Ny Kronborg, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Det Ny Kronborg? Fortæl om dine oplevelser!