“Kræs for min gane..!!”

Køkkener: Fransk, Steakhouse, Dansk
Velegnet til: Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 21. september 2019

Vi kom -> fik vores "stambord" -> betjening / kok var bare perfekte. Maden var til UG med kryds og slange.

Stemningen var go'..!!

Dato for besøg: september 2019
Tak, 3xMKE

Anmeldt 20. september 2019 fra mobile enheder

Hyggelige lokaler. Fik rigtig god veltillavet mad og dejlig vin til. Meget fin betjening. Kan varmt anbefale stedet. Kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Louis H
Anmeldt 12. juni 2019

Lækker restaurant med rigtig skønt mad, og top betjening
alt er hjemmelavet, også sovsen, skønt med et sted uden spandsovs.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Kim-benthe
Anmeldt 5. juni 2019 fra mobile enheder

Super hyggeligt restaurant , rigtig lækker mad , super god kok og tjener , tjener er virkelig dygtig til at anbefale vin der passer til maden , vil ikke bare sælge det dyreste !

Dato for besøg: maj 2019
Tak, 436henrikj
Anmeldt 30. april 2019

Rigtig god betjening, fantastisk vin og fantastisk mad. Ikke meget mere at sige til det. Dejligt sted der varmt kan anbefales til en aften ud og spise hvor det skal være lidt bedre.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Tina_Tambo

Rejsende, der kiggede på Munken, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Munken? Fortæl om dine oplevelser!