“Glimrende mad og betjening.”
Anmeldelse af Kesar Indisk Restaurant

Kesar Indisk Restaurant

Glimrende mad og betjening. Dejlige aromatiske retter. Nan brød perfekte. Perfekte kyllingespyd til forret. Hovedretter til den milde side, også til de voksne. Kødet i retterne perfekte. Men måske et “turisthensyn” med mildt krydderiniveau. Spørg om I skal gi’ den normal gas, når der københavnere i butikken.

Dejligt med en ret autentisk indisk i “provinsen”. Kh Karsten, Nørrebro CPH

Tak, kaah2018

Rigtig dejlig mad og god og venlig betjening. Absolut pengene værd, kommer gerne igen kan varmt anbefales.

Tak, LoveTravel179914
Anmeldt 28. juni 2020 fra mobile enheder

Skøn mad, en dejlig smags oplevelse. Kvaliteten er helt i top.
Sød og venlig betjening.
Prisen er helt ok, vi fik 2 retter, brød og dip samt en sodavand og en vand. Vi kom af med 338 kr. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt 13. juni 2020

Virkelig dejlig mad fra bunden, med ingridientser fra deres hjemland. Familien har både historien og maden i orden

Dato for besøg: maj 2020
Tak, michaelbU9396VO
Anmeldt 11. juni 2020

Lækker mad, god betjening og rimelige priser. Lille og hyggelig restaurant i nærheden af mange andre gode spise/hyggesteder.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 533nielst

Rejsende, der kiggede på Kesar Indisk Restaurant, kiggede også på

Har du været i Kesar Indisk Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!