“Fantastisk”
Anmeldelse af Kesar Indisk Restaurant

Kesar Indisk Restaurant

Virkelig dejlig mad fra bunden, med ingridientser fra deres hjemland. Familien har både historien og maden i orden

Dato for besøg: maj 2020
Tak, michaelbU9396VO

Lækker mad, god betjening og rimelige priser. Lille og hyggelig restaurant i nærheden af mange andre gode spise/hyggesteder.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 533nielst
Anmeldt 24. maj 2020 fra mobile enheder

Altid en smagsoplevelse. Kunsten med indsik er ikke for stærkt, men alligevel (for os) den kunst mestre Kesar. Selv som take-away i corona perioden har Kesar leveret deres unikke smag igen og igen, uden at sprødhed, saft og kraft er gået af maden.

Dato for besøg: april 2020
Tak, JetteogJens
cassandrac530, General Manager hos Kesar Indisk Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. maj 2020

Tusind tak Jette, for dine venlige ord og støtte

Anmeldt 19. april 2020

Tusind tak for, at vi kan få ægte og ærlig indisk mad i Horsens lavet med kærlighed og god karma. Der er altid garanti for en positiv oplevelse, uanset om det er i restauranten eller som take-away. God service, smilende personale og 5 fortjente stjerner ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Tak, HenrikogEva

Tusind tak Eva, for dine venlige ord og støtte

Anmeldt 10. april 2020

Om man vælger takeaway eller at spise i restauranten så er kvaliteten helt i top. Der går ikke en uge hvor jeg ikke henter mad eller spiser i restauranten.
Familien bag er super søde og serviceminded. Maden er fremragende, priserne mere end rimelige.

Dato for besøg: marts 2020
Tak, renenormann

Tusind tak Rene, for dine venlige ord og støtte

Rejsende, der kiggede på Kesar Indisk Restaurant, kiggede også på

Horsens, Østjylland

Har du været i Kesar Indisk Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!