Flemming S
Ølstykke, Danmark

Ualmindeligt dejligt hotel

Anmeldelse af Teaterhotellet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 25. jun. 2023fra mobile enheder
Teaterhotellet er et mindre hotel - lige noget for os.
Personalet er meget venlige, og imødekommende.
Og morgenmaden rigtig fin og indbydende.

Vi kan klart anbefale Teaterhotellet, og vi efterlader meget fortjent 5 stjerner.

Birgitta og Flemming / Denmark 🇩🇰
Dato for ophold: juni 2023
Problemer med denne anmeldelse?
Frank Panduro, Direktør hos Teaterhotellet, svarede på denne anmeldelse
Svarede 10. jul. 2023
Tusind tak for de rosende ord, Birgitta og Flemming :-) Vi håber, at se jer igen!

RIgtig god sommer

1.8 km fra Teaterhotellet
Vue de la prison.
  • Agoda.com
1.6 km fra Teaterhotellet
Zara’s B&B En perle udenfor Horsens nær skov og strand, her er der fred og ro, skøn natur rigtig Morten Koch stil. Et sted værd at tilbringe et par dage eller en uge, har en skøn og delvis lukket have med egen bænk og gas grill, haven er præget af flotte roser som bugter sig op af bindingsværks huset, og man føler at man et med naturen. Morgenmaden er pragtfuld og kan varmt anbefales at man tager med nå man er her. Vi kan kun varmt anbefale det her sted og vi vender helt sikkert tilbage.
  • ZenHotels.com
  • Agoda.com
4.0 km fra Teaterhotellet
  • eDreams
18.3 km fra Teaterhotellet
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 31. januar 2023

Havde en rigtig fin oplevelse og ophold op Teaterhotellet som ligger dejlig centralt ved gågaden i Horsens, så man har kort til gode spisesteder og lign.
Fik besked i god tid om at værelset var klar og blev mødt af venlig receptionist.
Fint rent værelse og super morgenmad og stort udvalg.

Værelsestip: Centralt beliggende og med god morgenmad
Dato for ophold: januar 2023
Tak, kittb2023
Anmeldt d. 12. september 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt hotel ikke for stort
Lækre værelser
Dejlig morgenmad med god betjening
Små fine detaljer over hele hotellet
Virkelig et gennemfør hyggeligt hotel
Vi overnattede fredag til søndag
Ligger helt perfekt lige ud
Til gågaden dejlig centralt

Dato for ophold: september 2021
1  Tak, Lars H
Anmeldt d. 15. august 2021

Hyggelig atmosfære. Rummelige værelser med ro til hvile døgnets 24 timer. Centralt beliggende.
Gode senge, rent og pænt badeværelse.
LÆKKER morgenmad. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi kommer gerne igen når lejligheden byder sig.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Tine_Aalund
Anmeldt d. 29. februar 2020

Det er et charmerende og meget hyggeligt og personligt hotel beliggende midt på Hovedgaden i Horsens. Gratis parkering i baggården. Værelset vi boede på var skrabet indrettet og virkede slidt. Gammeldags badeværelse som også bar præg af tidens tand. God morgenmad i hyggelig lille restaurant og med flere hjemmelavede lækkerier. Til prisen kniber det med værdi for pengene.

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, MichaelBNielsen
Anmeldt d. 4. maj 2019 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning, og den fortryder vi ikke.
Hotellet har super fine værelser og bad/toilet.
Det ligger meget centralt lige på gågaden, så der er ikke langt til noget.
Morgenmaden var upåklagelig, og havde alt hvad hjertet begærer, og personalet på hotellet er smilende og hjælpsomme.
Stedet kan 100% anbefales.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Walleski