Lars H

Dejligt hotel

Anmeldelse af Teaterhotellet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 12. sep. 2021fra mobile enheder
Super hyggeligt hotel ikke for stort
Lækre værelser
Dejlig morgenmad med god betjening
Små fine detaljer over hele hotellet
Virkelig et gennemfør hyggeligt hotel
Vi overnattede fredag til søndag
Ligger helt perfekt lige ud
Til gågaden dejlig centralt
Dato for ophold: september 2021
Problemer med denne anmeldelse?
    1.087 kr.
1.8 km fra Teaterhotellet
Vue de la prison.
  • Agoda.com
1.6 km fra Teaterhotellet
Zara’s B&B En perle udenfor Horsens nær skov og strand, her er der fred og ro, skøn natur rigtig Morten Koch stil. Et sted værd at tilbringe et par dage eller en uge, har en skøn og delvis lukket have med egen bænk og gas grill, haven er præget af flotte roser som bugter sig op af bindingsværks huset, og man føler at man et med naturen. Morgenmaden er pragtfuld og kan varmt anbefales at man tager med nå man er her. Vi kan kun varmt anbefale det her sted og vi vender helt sikkert tilbage.
  • Agoda.com
4.0 km fra Teaterhotellet
    990 kr.
18.3 km fra Teaterhotellet
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 15. august 2021

Hyggelig atmosfære. Rummelige værelser med ro til hvile døgnets 24 timer. Centralt beliggende.
Gode senge, rent og pænt badeværelse.
LÆKKER morgenmad. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi kommer gerne igen når lejligheden byder sig.

Dato for ophold: august 2021
Tak, Tine_Aalund
Anmeldt d. 29. februar 2020

Det er et charmerende og meget hyggeligt og personligt hotel beliggende midt på Hovedgaden i Horsens. Gratis parkering i baggården. Værelset vi boede på var skrabet indrettet og virkede slidt. Gammeldags badeværelse som også bar præg af tidens tand. God morgenmad i hyggelig lille restaurant og med flere hjemmelavede lækkerier. Til prisen kniber det med værdi for pengene.

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, MichaelBNielsen
Anmeldt d. 4. maj 2019 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning, og den fortryder vi ikke.
Hotellet har super fine værelser og bad/toilet.
Det ligger meget centralt lige på gågaden, så der er ikke langt til noget.
Morgenmaden var upåklagelig, og havde alt hvad hjertet begærer, og personalet på hotellet er smilende og hjælpsomme.
Stedet kan 100% anbefales.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Walleski
Anmeldt d. 18. november 2018 fra mobile enheder

Boede her i forbindelse med en venindens 30 års fødselsdag og kan kun anbefale stedet her! Ligger centralt i Horsens. Skønne værelser, gode senge, rent og pænt. Skøn morgenmadsbuffet!
Mangler du noget til festen eller turen i byen så har du strøget lige ud for hotellet og Matas i underetagen.

Dato for ophold: november 2018
1  Tak, nuuna1984
Anmeldt d. 26. juni 2018

Et dejlig hotel beliggende midt i bycentrum på gågaden med masser af spisesteder omkring. Havde et meget velholdt værelse/lejlighed, alt velfungerende, rent og pænt. Meget serviceorienteret personale. Eneste problem at finde ind til den gratis parkeringsplads

Dato for ophold: juni 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger