Tine Aalund
Glamsbjerg, Fyn, Denmark

Familiært

Anmeldelse af Teaterhotellet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 15. aug. 2021
Hyggelig atmosfære. Rummelige værelser med ro til hvile døgnets 24 timer. Centralt beliggende.
Gode senge, rent og pænt badeværelse.
LÆKKER morgenmad. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Vi kommer gerne igen når lejligheden byder sig.
Dato for ophold: august 2021
Problemer med denne anmeldelse?
1.245 kr.
710 kr.
4.9 km fra Teaterhotellet
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 29. februar 2020

Det er et charmerende og meget hyggeligt og personligt hotel beliggende midt på Hovedgaden i Horsens. Gratis parkering i baggården. Værelset vi boede på var skrabet indrettet og virkede slidt. Gammeldags badeværelse som også bar præg af tidens tand. God morgenmad i hyggelig lille restaurant og med flere hjemmelavede lækkerier. Til prisen kniber det med værdi for pengene.

Dato for ophold: februar 2020
2  Tak, MichaelBNielsen
Anmeldt d. 4. maj 2019 fra mobile enheder

Vi havde en enkelt overnatning, og den fortryder vi ikke.
Hotellet har super fine værelser og bad/toilet.
Det ligger meget centralt lige på gågaden, så der er ikke langt til noget.
Morgenmaden var upåklagelig, og havde alt hvad hjertet begærer, og personalet på hotellet er smilende og hjælpsomme.
Stedet kan 100% anbefales.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Walleski
Anmeldt d. 18. november 2018 fra mobile enheder

Boede her i forbindelse med en venindens 30 års fødselsdag og kan kun anbefale stedet her! Ligger centralt i Horsens. Skønne værelser, gode senge, rent og pænt. Skøn morgenmadsbuffet!
Mangler du noget til festen eller turen i byen så har du strøget lige ud for hotellet og Matas i underetagen.

Dato for ophold: november 2018
1  Tak, nuuna1984
Anmeldt d. 26. juni 2018

Et dejlig hotel beliggende midt i bycentrum på gågaden med masser af spisesteder omkring. Havde et meget velholdt værelse/lejlighed, alt velfungerende, rent og pænt. Meget serviceorienteret personale. Eneste problem at finde ind til den gratis parkeringsplads

Dato for ophold: juni 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Poul B
Anmeldt d. 6. juni 2018

Hotellet ligger på hovedgaden i Horsens hvor der er meget liv og en del restauranter. Det er et dejligt hotel i mellem prisklassen, fine værelser og god morgenmad. Hotellet er hyggeligt med en udendørs terrasse hvor man kan nyde øl eller kaffe.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, egstalle