Walleski
København, Danmark

Super hotel

Anmeldelse af Teaterhotellet
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 4. maj 2019fra mobile enheder
Vi havde en enkelt overnatning, og den fortryder vi ikke.
Hotellet har super fine værelser og bad/toilet.
Det ligger meget centralt lige på gågaden, så der er ikke langt til noget.
Morgenmaden var upåklagelig, og havde alt hvad hjertet begærer, og personalet på hotellet er smilende og hjælpsomme.
Stedet kan 100% anbefales.
Dato for ophold: maj 2019
Problemer med denne anmeldelse?
1.011 kr.
    872 kr.
18.3 km fra Teaterhotellet
Vis flere hoteller i Horsens
Anmeldt d. 18. november 2018 fra mobile enheder

Boede her i forbindelse med en venindens 30 års fødselsdag og kan kun anbefale stedet her! Ligger centralt i Horsens. Skønne værelser, gode senge, rent og pænt. Skøn morgenmadsbuffet!
Mangler du noget til festen eller turen i byen så har du strøget lige ud for hotellet og Matas i underetagen.

Dato for ophold: november 2018
1  Tak, nuuna1984
Anmeldt d. 26. juni 2018

Et dejlig hotel beliggende midt i bycentrum på gågaden med masser af spisesteder omkring. Havde et meget velholdt værelse/lejlighed, alt velfungerende, rent og pænt. Meget serviceorienteret personale. Eneste problem at finde ind til den gratis parkeringsplads

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Poul B
Anmeldt d. 6. juni 2018

Hotellet ligger på hovedgaden i Horsens hvor der er meget liv og en del restauranter. Det er et dejligt hotel i mellem prisklassen, fine værelser og god morgenmad. Hotellet er hyggeligt med en udendørs terrasse hvor man kan nyde øl eller kaffe.

Tak, egstalle
Anmeldt d. 6. juni 2018

Et rigtigt hyggeligt hotel, som virker nyrenoveret på en nænsom måde, så det stadigvæk har charme og autenticitet. Dejlige værelser men glimrende senge. Der var el-kedel på værelset!! Morgenmaden var fin, men det blev lidt svært at komme omkring, når der var mange gæster. Det er lidt irriterende at der er sen indtjekning (kl. 16) og tidlig udtjekning (kl. 10). Et STORT plus hvis det blev rykket en time i begge ender! SUPER central beliggenhed på den hyggelige gågade,

Værelsestip: Værelse 6 havde et ekstra stort badeværelse:)
Tak, Thorell
Anmeldt d. 15. april 2018

Man kan kun tænke på ordet - perfekt - i forhold til dette hotel. Beliggenheden, værelser med gode senge og badeværelser, ro, serviceminded personale og faciliteter. Tagterrassen må være lækker i godt vejr. Jeg vil fremover overnatte her, når jeg er i Horsens.

Dato for ophold: april 2018
  • Rejsetype: Rejste alene