“Vi var fire, der mødte op”
Anmeldelse af Gasfabrikken

Gasfabrikken
Beskrivelse: Gasfabrikken serverer skiftende retter lavet på hovedsageligt lokale økologiske. Vi har åben til brunch, high tea, ala carte, tapas og coctails.
Anmeldt for 1 uge siden fra mobile enheder

Vi var fire, der mødte op efter at have bestilt bord. Vi fik en drink udenfor først, hvor vi studerede menukortet. Vi besluttede os for fire retter med vinmenu. Tjeneren guidede os perfekt igennem, og sørgede for at vi havde god tid mellem retterne. Det er dejligt, når betjeningen er i top og hele tiden er opmærksom på vores signaler.
Maden var absolut i top. Vinene var ok, ikke de bedste men til prisen var de rigtig fine og de passede fint til maden.
Jeg har været der før og kan absolut anbefale stedet, både til en drink og til en god middag, hvor man ønsker at blive forkælet med rigtig god mad og fremragende betjening.

Tak, kaffesmagerdejligt

Hyggeligt. Rigtig god mad til frokost: Gasfabrikkens Sommerfisk - skønt. Rørt tatar og steaksandwich anbefales også. Vi kommer snart igen !

Tak, Lene B

Venlig og god betjening.
Nogenlunde okay tempo i serveringen (der var ikke travlt, så det må køkkenet kunne gøre bedre)
Vine var gode.
Maden var på det jævne, men ikke stor kogekunst.

Tak, LoveTravel179914
Anmeldt 19. februar 2020 fra mobile enheder

Vi var nede og spise frokost tirsdag d. 18/2-2020. Virkelig venlig og imødekommende personale. Vi var to der fik deres Steaksandwich m/ pommes og en der fik deres rørte kalvetatar m/ pommes. Kan klart anbefales

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 818gittea
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Vi har været der før og vi kommer der igen. Man er altid sikker på at maden er tip top i orden og man bliver betjent af et venligt og kompetent personale. Og selv om det irriterer mig grænseløst, at man kan kalde noget for en “skovkylling”, så smager det suverænt godt. Topkvalitet til en fornuftig pris.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, taush2015

Rejsende, der kiggede på Gasfabrikken, kiggede også på

Horsens, Østjylland
Horsens, Østjylland

Har du været i Gasfabrikken? Fortæl om dine oplevelser!