“Fik stjerneskud. En fin portion”
Anmeldelse af Friskfisken

Friskfisken
nr. 2 af 29 Restauranter i Grenaa
Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Levering, Reservationer
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Fik stjerneskud. En fin portion uden at blive alt for overmæt. Smilende og imødekommende betjening. Dejligt at sidde ude og fornemme havnestemningen.

Tak, Mycranie

Anmeldt 3. august 2020 fra mobile enheder

Super lækker fisk og udvalg. Købte take away hvilket var helt perfekt.
Stort udvalg og fisken er frisk. Et must sted

Tak, Pdahls
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Fik serveret er super lækkert stjerneskud. Fisken smagte max frisk, var veltilberedt og der var rigeligt Super god service - er helt sikkert et besøg værd.

Tak, B6715DXkarinaa
Anmeldt 27. juli 2020 fra mobile enheder

Super fint betjening, men maden var lidt for ‘fast food’ agtigt. Synes ikke at vi fik værdi for pengene rent pga. maden

Tak, A7922BDjohnd
Anmeldt 14. juli 2020

Super betjening, tiltrods for mange gæster
Maden i top, og frisk som altid.
Vi har besøgt friskfisk mere en 12 gange de sidste 3 år

Tak, Jens Erik L

Rejsende, der kiggede på Friskfisken, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Friskfisken? Fortæl om dine oplevelser!