Skønt ophold.

Fantastisk dejlig og mad, serveret fra Smag kokken i Ebeltoft. I forbindelse med m hyggelig... læs mere

Anmeldt i går
458kitth
fra mobile enheder
Mad og Royal ballet fem stjerner oplevelse!

Fantastisk dejlig og opfindsom mad, serveret fra Smag kokken i Ebeltoft. I forbindelse med slots... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
esbeniversen
fra mobile enheder

Anmeldt d. 17. juni 2016 fra mobile enheder

Uhmm god mad! Fantastiske omgivelser! Helt igennem en god oplevelse.

Tre retter virkelig veltillavet mad. Startede ud med jomfruhummere på poppede nudler og min kæreste fik en superlækker græskarsuppe. Til hovedret fik vi "bøf Wellington" en klassiker men lavet af krondyrmørbrad og med et fyld af bl.a. Dadler og hasselnødder. Fint afstemt og præget af nytænkning! Til dessert en dekonstrueret udgave af kungfu-isen. Rigtigt sjovt fundet på og meget velsmagende.

Kokken kom forbi bordene og det bar præg af , at han faktisk gad at snakke om maden, så det var ikke bare for syns skyld!! Super!

En af tjenerne virkede ret usikker men det blev vejet helt op af, at man kunne mærke, at han kunne lide sit job og ville gøre sit absolut bedste!! Så kan man ikke forlange mere!!

Kvaliteten var i top og med en regning, som inkluderede tre retter til os hver, et glas vin og en flaske virkelig god øl, og alligevel holder sig et pænt stykke under 1000 kroner, så kan man altså kun gå derfra med et smil på læben. Og det gjorde vi!!

Godt gået!!

Dato for oplevelse: juni 2016
1  Tak, mortenr233
Anmeldt d. 18. maj 2016 fra mobile enheder

Meget flotte lokaler i det gamle slot. Vi besøgte det til brunch, men den var som den skulle være inkl. et glas boblevand og med lokale råvarer. Restauranten er ny og stadig lidt under indkøring med et entusiatisk personale. Vi ser frem til en middag herude hvor de kan hæve vurderingen til 5.

Dato for oplevelse: maj 2016
1  Tak, OleB3
Anmeldt d. 10. maj 2016

Jeg havde inviteret den nærmeste famile til fødseldag en søndag i april - vi var 6 voksne og 2 børn. Brunchen blev severet portionsanrettet med en lille kurv med brød-stumper til. Familen havde valgt den alm. brunch, mens jeg tog slots-versionen. Men helt ærligt....portionerne var bittesmå! Det fremgik ikke af menukortet om man kunne bede om opfyldning af noget eller det ville koste ekstra. Vores super-charmerende, men også meget unge tjener glemte at servere "boblerne", men gik med til at modregne det i den æblejuice, der skulle bestilles og betales separat. Min smoothie måtte der også rykkes for. Alt i alt en noget skuffende oplevelse der gav en mat og lettere pinlig stemning rundt om bordet. Med så fine omgivelser ude og inde må det kunne gøres bedre.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, Charlotte P
Anmeldt d. 25. april 2016

Vi var til brunch og fik god mad, men køkkenet kunne altså ikke klare at fylde bordet op med mad, så der var run på maden efter opfyldning på trods af de forholdsvis få gæster der var .
Men ellers er det et skønt område og spændende bygning. Og en dejlig park at gå tur i, med små søer og stier.
Der også en lang historie bag slottet og skovene og jorden.
Men læs selv om det på nettet
Mvh. Aksel

Dato for oplevelse: december 2015
Tak, aksel1947
Anmeldt d. 23. april 2016 fra mobile enheder

Super dejlig mad, hyggelig og venlig betjening og skønne omgivelser
Kokken kom forbi og sikrede sig tilfredsstillende oplevelse

Dato for oplevelse: april 2016
1  Tak, Jakob B. D