“Trods corona en god oplevelse med godt personale”
Anmeldelse af Restaurant Skakkes Holm

Restaurant Skakkes Holm
nr. 4 af 29 Restauranter i Grenaa
Velegnet til: Smuk udsigt
Spisemuligheder: Efter lukketid, Buffet, Levering, Reservationer
Beskrivelse: Djurslands største luksus buffet. Dejlig mad, lavet fra bunden. God mad til alle i familien. pris er incl. drikkevarer (øl, vin og vand)
Anmeldt 30. august 2020

Fin service med mad der matcede prisen især fiskeretterne var gode, dejlig koldt øl på en varm dag anbefales

Tak, 202jespera

Anmeldt 23. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde undersøgt grundigt i anmeldelser og besluttede at spise her en søndag aften MEN hvilken kæmpe skuffelse!
Næsten intet udvalg af fisk og alt andet kød var mega tørt og trist, beskidte tallerkener og glas.
Laks og tun mousse var godt som det eneste men bestemt ikke over 500kr værd. Vi gik efter 30min..

Tak, MariaP12393
Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Har været på Skakkesholm flere gange. Hver gang har der været en buffet med mange lækre valgmuligheder.
Drikkevarer er inklusive i buffet’en, hvilket gør besøget til et rigtig godt tilbud.
Er vejret godt, kan man sidde udendørs med et hyggeligt kik til lystbådehavnen.
Betjeningen er venlig.
Kan varmt anbefale denne restaurant

Tak, katbruger
Anmeldt 26. juli 2020

Vi spiste buffet med drikkevare og dessert og der var mange lækre ting. Laksen var lækker og der var flere forskellige slags kød og salater. Der var to desserter plus is.

Tak, Pathfinder747214
Anmeldt 23. juli 2020

Vi har før besøgt Skakkesholm og det har været godt.
Rosévine,kagen og brødet var super.
Oksespidsbryst sejt.sauce kedelig.
Der var alt alt for mange mennesker omkring buffeten."sild i tønde",er vist et passende udtryk,selv i disse Corona tider.
Danskvand i Soritezero automaten.

Tak, Frmik64

Rejsende, der kiggede på Restaurant Skakkes Holm, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Restaurant Skakkes Holm? Fortæl om dine oplevelser!