“Miniophold”
Anmeldelse af Gjerrild Kro

Gjerrild Kro
nr. 6 af 29 Restauranter i Grenaa
Anmeldt 29. januar 2020

God mad ogyders venligt kropar spørger ind til hvordan dagen har været pragtfuldt med en virkelig sand interesse for deres gæster. God mag ( man går ikke sulten fra bordet ) vi vil meget gerne vende tilbage til stedet
Jimmy Nielsen
Slagelse

Tak, 966jimmyn

Anmeldt 2. december 2019 fra mobile enheder

Dejligt sted at holde en god weekend.
Lækker værelse med the køkken,, og en dejlig udsigt fra værelset.
Og maden var rigtig lækker, god dansk mad, og servicen var bare i top.
Morgen madsbuffet var også super luksus , der var alt hvad ens hjerte kan forstille sig.
Så vi er ovenud tilfreds med opholdet.
Det er ikke sidste gang vi kommer på besøg Hos Hilding og Helle.

Dato for besøg: november 2019
Tak, alfq2019
Anmeldt 9. juni 2019

Vi var afsted 6 mennesker og fik et måltid med service ud over al forventning. Vi fik perfekt betjening af de to tjenere, maden kom hurtigt og var fantastisk udsøgt! Portionerne var gode og store, og vi fik spist os mætte og lidt til.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, Lars J
Anmeldt 9. maj 2019

Morgenmaden var meget velassorteret, sjældent at se frisk udskåret frugt, smoothies, laks o.s.v, selv friskpresset appelsinsaft og morgenbitter. Flot anrettet og velsmagende.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Erna45
Anmeldt 7. maj 2019 fra mobile enheder

En dejlig forlænget weekend bør afholdes i Danmark så hvorfor ikke Djurslands her er der hvad hjertet kan begære af natur og gode spisesteder og så er Gjerrild kro et godt udgangs punkt her er dejlige værelser i stille omgivelser og så må vi ikke glemme maden der er af lokale råvarer et sted jeg kan anbefale venlig personale og et sted man gerne besøger igen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, ptni2015

Rejsende, der kiggede på Gjerrild Kro, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Gjerrild Kro? Fortæl om dine oplevelser!