“Meget sommerpræget”

nr. 12 af 29 Restauranter i Grenaa
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. august 2020

Vi blev lokket ind med italiens buffet, når der var mad var det godt, men fadene var tomme det meste af tiden, der manglede også tallerkener og glas , personalet var stressede og forjagede

Tak, 202jespera

Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Dejlig veltillavet italiensk mad med god smag. Vi sad udendørs i solen en fantastisk aften. Kan anbefales

Tak, 849susannem
Anmeldt 16. august 2020

D. 15/8 ringede jeg og bestilte 7 pizzaer til take away. Jeg fik af vide at de ville være klar om 45 min.
Jeg går med min familie en halvlang gåtur derhen, og vi er der præcis 45 min efter jeg har bestilt pizzaerne. Da vi kommer frem og fortæller vi har bestilt 7 pizzaer, spørger den unge tjener i køkkenet om de er klar. Kokkene virker ligeglade og lidt ubehøvlede, og der går lidt tid før de svarer, at de ikke har modtaget en bestilling fra mig, og så fortsætter de ellers deres arbejde. Jeg fortæller tjeneren, at jeg tror det var hende jeg talte med, hvilket hun bekræfter og gentager bare “de har ikke modtaget bestillingen”. Jeg er ret uforstående, men lige bagefter finder hun bestillingen på computeren. Hun har åbenbart ikke givet den til køkkenet tror jeg. Jeg får af vide det vil tage 25 min at lave de 7 pizzaer og jeg får hverken en undskyldning eller tilbudt en rabat på en ny bestilling. Vi gik igen og fandt et andet pizzaria (mama mia). De var meget flinke og kunne lave pizzaerne på 5-10 min.
Jeg lægger aldrig mine penge hos Casablanca og vil heller ikke anbefale andre det.

Tak, Mhansen000
Anmeldt 27. juli 2020

Dårlig mad der blev serveret alt for koldt af stresset personale uden smil.
En 20 kroners frostpizza i egen ovn smager langt bedre.

Tak, jakobAloha
Anmeldt 16. juli 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte buffet til 249,- incl fri drikkevarer, kaffe og dessert. God mad, gode råvarer og absolut en anbefaling værd. Vi kommer gerne igen.

Tak, HSN6100

Rejsende, der kiggede på Café & Restaurant Casablanca, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Café & Restaurant Casablanca? Fortæl om dine oplevelser!