“Fin fiskeplatte”

Café & Restaurant Casablanca
nr. 11 af 29 Restauranter i Grenaa
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer

Vi fik Casablanca fiskeplatte. Alt på platten var fint og der var en tilpas mængde. Betjeningen var fin og vi fik maden og drikkevarerne ret hurtigt.

Tak, Pathfinder747214

Pizza som var man i Italien bestilte deres pizza med krydret pølse, og den var præcis som en god diavola eller picante pizza i Italien, og betjeningen var super

Tak, Kenneth J
Anmeldt 25. juli 2019 fra mobile enheder

Vi var sultne og skiltet sagde 249,- for buffet incl drikkevarer og uden tidsbegrænsning ( kunne ikke vælge fra menukortet) Fik en dejlig plads i solen og derudover var vi ikke imponeret. Buffeten som bestod af pizza, lasagne, grønt, fisk,salater, diverse dyppelse/pesto/humus og tapas var småkedelig og det virkede ikke til at køkkenet kunne følge med tømning af fadene. Flere var helt eller næsten tomme da vi ville hente mad.
Vin kunne vi ikke selv tage men skulle bede om ved personalet.
Tror ikke vi kommer igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Mycranie
Anmeldt 22. april 2019

Vi fik anbefalet at køre herud efter is, da deres italienske is skulle være noget særligt, og DET ER DET. hold da helt op en lækker is, med masser af smag. Lad være med at kvæle isen i guf m.m. bare nyd den lækre is.

Dato for besøg: april 2019
Tak, 100carstent
Anmeldt 20. juli 2018 fra mobile enheder

En Servitrice til hele restauranten gjorde at der var lang ventetid på både bestilling og levering af maden. Vi bestilte frokostbuffet men vi måtte vente på pizzaerne i buffet. Ellers gode pizzaer, men dårlig oplevelse på grund af ventetid.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Dan_inklima-dk

Rejsende, der kiggede på Café & Restaurant Casablanca, kiggede også på

Grenaa, Northdjurs Municipality

Har du været i Café & Restaurant Casablanca? Fortæl om dine oplevelser!